on the verge of extinction... again

late...

Ieri ar fi implinit 50 de ani...

"C'mon Steve, get it" [just before the solo]

5 pareri

cine
Sabotor
cand
sâmbătă, 24 aprilie 2010 la 21:55:00 EEST
Ha....
In liceu eram fan Def Leppard :)
cine
Curele Barbati
cand
duminică, 25 aprilie 2010 la 00:47:00 EEST
Haha :D
Sabotor ...same :P
cine
brontozaurel
cand
duminică, 25 aprilie 2010 la 01:03:00 EEST
@both: Eu nici nu auzisem de ei in liceu. Auzisem Love Bites, Foolin', Rock of Ages, da' habar n-aveam pe atunci cum se numesc sau cine le canta. Am aflat mai tarziu, dupa ce am vazut un interviu cu Phil Collen intr-un documentar si am fost curioasa sa aflu si eu ce canta oamenii. Si prima piesa ascultata a fost Love Bites (versiunea Shefield '93 live). Si atunci m-a pocnit ca eu o mai auzisem si-mi placuse.

@Curele Barbati: brit style? ;))
cine
Vlaicu
cand
luni, 26 aprilie 2010 la 20:02:00 EEST
si parintii mei ascultau Def Leppard la un moment dat :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 26 aprilie 2010 la 21:11:00 EEST
Cool parents :) Ai mei nu ascultau mai nimic niciodata, nu erau deloc, dar deloc cu muzica...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)