on the verge of extinction... again

just bitching or fake

Vorbeam ceva mai devreme cu un prieten din Londra. Si m-a intrebat cum a fost Pastele. N-aveam chef sa povestesc despre asta, asa ca am bagat poze... Cu porumbeii, cu ciocolata de Paste, cu iepuroii cu care m-am jucat, cu noul tricou cu Bugs Bunny & Lola, din gradina botanica.

Si mi-a zis ca se pare ca am avut un Paste grozav. Iar eu m-am blocat. Si am schimbat subiectul.

Nici eu nu sunt sigura pe ce vreau, ce gandesc de fapt. Nu stiu daca pur si simplu e vorba de faptul ca nimic nu ma multumeste vreodata sau de tendinta de a prezenta doar partea acceptabila si de a tine pentru mine restul. Din moment ce din exterior lucrurile par roz inseamna ca... ori nu ma pricep eu sa vad partea buna, ori nu vreau sa arat la exterior partea proasta. Sau mai exista si a treia varianta care e de fapt o combinatie intre primele doua...

Stiu insa sigur ca ma simt obosita, lipsita de energie. As vrea doar sa zac undeva si sa ascult muzica. Piesa asta ma bantuia in timp ce ne plimbam azi ieri prin gradina botanica.

7 pareri

cine
Lucian Ancu
cand
marți, 6 aprilie 2010 la 08:42:00 EEST
cred ca e mai degraba o problema de pespectiva. Si mie mi se pare c aai avut un paste ok.
cine
Neamtu'
cand
marți, 6 aprilie 2010 la 11:51:00 EEST
Clar ai avut un Paste mai plin decat al meu, sa stii! Eu am fost cu prietenii, ca in fiecare an, la mentor acasa si am stat la cioace. Am luat lumina impreuna si ne-am despartit. Punct. Pe urma, fiecare la el la calculator :P
cine
Camil Stoenescu
cand
marți, 6 aprilie 2010 la 13:14:00 EEST
există oameni car par OK pe dinafară pentru ceilalți din jur, cu toate că pe dinăuntru sunt cenușă. precum acei copaci loviți de fulger, ce rămân în picioare deși doar coaja a mai rămas din ei ;)
cine
krossfire
cand
marți, 6 aprilie 2010 la 15:06:00 EEST
Pai...e timpul sa zaci si sa asculti muzica :) ?
cine
brontozaurel
cand
marți, 6 aprilie 2010 la 23:17:00 EEST
@Lucian: Stiu ca lucrurile se vad diferit prin ochi diferiti... si tot ma roade ca e ceva in neregula aici.


@Neamtu': Stii ce e ironic? Ca atunci cand eram mica imi doream o viata plina. Si acum, cu unele exceptii, ma simt mai fericita atunci cand lucrurile sunt linistite, nu nebune...


@Camil: Suna ingrijorator...


@krossfire: Nu prea... din pacate... :(
cine
Camil
cand
miercuri, 7 aprilie 2010 la 08:54:00 EEST
well, poate ca si este...
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 7 aprilie 2010 la 13:24:00 EEST
brrr...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)