on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: forchy brownie chocolat-pepites

Vazuta pentru prima data miercurea trecuta in Carrefour Orhideea, intre doua laboratoare. Si n-am putut sa nu ma intorc dupa ore ca sa mi-o iau. Ca intre laboratoare n-aveam cum s-o iau. Adica n-aveam in ce sa o bag. Ca in chestiuta asta nu imi incapea. Pentru ca miercurea trecuta, spre deosebire de joia asta, chiar am fost roz - pantaloni roz, ciorapi roz, tricou roz, posetuta roz.

Nu mai auzisem niciodata de Forchy. Dar cutia arata tentant. Brownie. Mmm. Am dat de unele chestii de genul asta absolut delicioase. Pe site nu am gasit exact cutia asta, doar alte patru chestii tot de la ei pe care le vazusem in aceeasi zi in Carrefour (Cake Raisins Pur Beurre, Cake Orange Pur Beurre, Cake Fruits Pur Beurre, Brownie Chocolat-Noisettes) si pe care nu mi le-am luat pentru ca... in afara de cel de stafide, nu mi s-au parut prea tentante. Iar la capitolul stafide... mama nu prea stie cand sa se opreasca... si m-a umplut de stafide - am acasa peste 6 kilograme... si asa nu-mi mai trebuie sa-mi iau si eu chestii cu asa ceva!

Am ajuns acasa, am desfacut cutia de carton si... dezamagire!In primul rand, eu ma asteptam la mai multe pachetele mici. Nu la un singur pachet cu ditamai tava. M-am apucat sa studiez iar cutia. Nu scria pe nicaieri nimic despre formatul in care vine, desi... poza cutitului care o taie ar fi trebuit sa-mi dea de gandit. Bleh, un cutit de spalat dupa. Deloc placut. Am strambat din nas.

Alta chestie care nu mi-a placut a fost faptul ca intr-o parte era semnificativ mai lasata decat in partea cealalta. Si felul in care ii arata fata de deasupra. Deja regretam aia 14.4 lei dati pe dracia asta. M-am apucat sa o tai. In doua. In patru. Si apoi m-am uitat la ea cu un fel de scarba. Asa nu mai aveam chef de taiat. Am luat cutia si m-am uitat la gramaj. 285g. Adica un sfert insemna 71.25g. Nu ca mi-as fi facut eu iluzii ca as fi impartit-o in 4 parti exact egale. Oricum, aproximativ 70 de grame de asa ceva egal mult. Am strambat din nou din nas si am impartit-o in 8. Si apoi in 16. 285 impartit la 16? 285 e intre 256 si 320. Peste 16, sub 20. 256+32=288. 288 e o idee mai mare decat 285. Adica ar fi in medie aproape 18g. Nu stiu, am oare un mod ciudat de a calcula pentru o absolventa de matematica? Oricum, 256-le tine de info. Si faptul ca visez puterile lui 2.

Revenind la dracia cu ciocolata. Am luat una din bucatelele din colt. Deja nu ma mai asteptam la cine stie ce. Ma gandeam sa o incerc, termin dracului si cu incercat asta si trec la teme.

Si am avut iar o surpriza. E buna. E al dracului de buna. Nu e deloc uscata asa cum o face sa para crusta de deasupra. Ba chiar dimpotriva. Iar mie imi place la nebunie chestia asta. Bucatelele de ciocolata nu sunt cine stie ce, cred ca mi-ar fi placut mai mult fara ele. Sau mi-ar fi placut daca ar fi fost cremoasa ciocolata. Asa cum e Milka, de exmplu, dar pastrandu-si gustul intens de cacao.

Ah, da. Pana la urma am mancat inca 3 patratele atunci. Adica 4 in total. Din 16. Adica un sfert. Adica exact cat spusesem ca este egal cu mult in timp ce o taiam. I liked it that much!

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)