on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: bahlsen comtess

Am spus ca o sa le incerc si le-am incercat. Pe cele 6 care mi s-au parut tentante:


Primul incercat a fost cel de lamaie (de fapt... intamplator, le-am incercat exact in ordine inversa fata de cum sunt in lista). Aromat si cel mai bun la gust dintre toate. Toate sase au doua zone verticale ceva mai umede si mai aromate care merg pe toata lungimea lor de la un capat la celalalt. La cel de lamaie zonele alea au un gust absolut demential. Urmatorul incercat a fost cel cu lichior de oua. Cea mai puternica aroma in momentul in care am deschis pachetul. Mi-a placut mult si ciocolata cu care e decorat. Cel cu lamaie fusese decorat cu o crema cu o aroma de lamaie nu foarte pe gustul meu. Urmatorul incercat a fost cel cu martipan. Asta (ca si toate celelalte care urmeaza) e imbracat in ciocolata neagra. O ciocolata neagra care mie nu mi-a placut. Mult mai buna mi s-a parut ciocolata cu lapte cu care e decorat cel cu lichor de ou. Si la cel cu martipan se simte destul de puternic aroma, desi in nici un caz la fel de puternic ca si la primele doua. Ultimele trei nu mi s-au parut foarte interesante. Bune la gust (cu exceptia invelisului de ciocolata neagra), dar in nici un caz la fel de interesante ca si primele trei.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)