on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: gubor easter 2010

Anul asta, toata ciocolata mea de Paste (multa dupa mine, insa practic doar o cincime din cat am citit sambata ca va manca un copil anul asta de Paste) a fost Gubor. De fapt, deodorantul de camera si tricoul pe care nu le-am mai gasit s-au transformat in ciocolata de Paste. Ca tot ma invartisem cu nici o saptamana inainte pe site-ul lor si ramasesem cu pareri de rau ca, in afara de figurinele de ciocolata, nu vazusem inca nimic altceva de la ei prin magazine. Si apoi am ajuns in Carrefour sambata dimineata. Si... uuu, au ciocolata Gubor! Ce se vede in pozele de mai jos sunt sortimentele pe care nu le mai incercasem si care prezentau interes pentru mine. Ca, na, sortimentele cu creme de diverse iaurturi sau caramel crocant-beton nu-mi trebuie.

Asa ca mi-am luat cinci chestii.

  1. O figurina de ciocolata cu lapte in forma de iepuras. Eu mi l-am luat pe cel mai mic, de 20g, dar exista si de 50g si de 100g (si aia chiar au o fundita la gat de care e atarnata o perluta, la asta micu' sunt doar desenate pe folie fundita si perluta). Asta mic e 1 leu, cel de 50g e 3 lei si ceva, cel de 100g e in jur de 7 lei. Iar la nemti asta micu' e 0.75 euro... adica de 3 ori mai scump. Ceea ce m-a facut sa ma uit la data de expirare. Ar fi expirat in vara. Bineinteles ca nu l-am lasat sa apuce nici macar a doua saptamana din a doua luna de primavara. E ciocolata simpla cu lapte. Ciocolata simpla cu lapte Gubor are un gust specific, pe care l-as recunoaste oricand. Mie imi place.
  2. Frunze de martipan cu aroma de portocala invelite in ciocolata alba (fata) si ciocolata neagra (spate). 125g, 10 lei (vs 5.50 euro), data de expirare in septembrie. Cutia arata foarte bine, desenele de pe ea sunt in relief. La inceput nu am simtit deloc influenta de portocala. Apoi a inceput sa se simta si chiar puternic. Ceea ce mi-a placut.
  3. Oua de ciocolata cu lapte umplute cu lichior de oua si vanilie. Astea au fost de fapt primele incercate. Nu m-am putut abtine sa nu le incerc inainte de orice altceva. (si da, spre deosebire de frunzele de martipan si pralinele din cutia mare, pe astea le-am mancat eu singura... toate in doar doua zile). In interior nu arata absolut deloc asa cum arata in poza de pe ambalalaj, dar asta nu le face mai putin bune. Influenta lichiorului de oua e foarte puternica. Daca as fi citit lista de ingrediente intai... nu m-ar mai fi luat prin surprindere asta. Pralinele astea sunt 25% lichior de oua. 8 oua de ciocolata, 80g, 6 lei (vs 2.75 euro), data de expirare tot in septembrie. Doar pentru cei pasionati de ciocolata puternic alcoolizata.
  4. O cutie de bomboane asortate. 175g (exista si o cutie mai mare), 18 lei (vs 7.95 euro). La fel, o cutie frumoasa, cu desene in relief, cu descrieri individuale ale sortimentelor pe spate si in pliantul din cutie. 11 sortimente. De Mandelsplitter nu m-am atins, sortimentul cu baza crocanta nu mi-a placut, cele doua sortimente cu pasta de alune nu m-au impresionat. Si nici sortimentul de ciocolata alba decorat cu ciocolata neagra, cu baza de biscuite si crema de vanilie si migdale. Celelalte sase sortimente mi-au placut, in special cel cu rom si cel cu coniac.
  5. Si cea mai interesanta chestie... marul din ciocolata cu lapte cu aroma de lamaie. O aroma de lamaie destul de puternica. Si pe asta l-am devorat eu singura, fara ajutor, in doar 2 zile.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)