on the verge of extinction... again

cum stiu ca a venit vara

Luni, 12 aprilie 2010. Ora 2:48. AM, ca am fost lenesa si am tot amanat tema pe care n-am terminat-o inca. Da' tot fac pauza sa scriu asta.

Asaaa. Ma duc eu in bucatarie, dau drumul la apa, imi pun in pahar. Nu e bine, e cam calda. La naiba, la calda n-am dat drumul. Stiu ca eu in general sunt cam aeriana, da' acum chiar n-aveam cum s-o comit, ca am o teava pocnita si apa calda e oprita oricum. Poate ca trebuia s-o las sa curga ceva mai mult. Neh. Nici asa nu merge. Pana cand ma pocneste. A venit vara! Sa ma explic. Cand stateam eu in Brasov, apa rece de la robinet era cu adevarat rece, indiferent de anotimp. Veneam transpirata dupa ce alergam pe afara si dadeam drumul la apa... si aveam apa rece-rece, chiar si in toiul verii. Ei, in Bucuresti, lucrurile nu mai stau asa. Apa nu e cu adevarat rece decat jumatate de an, cat timp e si vremea rece. Anul trecut tin minte ca am avut prima apa cu adevarat rece la sfarsit de august, in joia in care mi s-a facut rau la Iancului. A venit vara. Ma bucur, pentru ca imi place caldura, dar asta inseamna ca o sa incep sa bag iar paharele cu apa la congelator. De ce paharele si de ce la congelator? Pentru ca pahare mari nu incap si, cu cat sunt mai mici, cu atat se raceste mai repede intreg continutul. Si, bineinteles, la congelator pentru o racire mai rapida.

Si nu, nu intentionez sa trec pe apa minerala. Pentru ca nu-mi place gustul de plastic sau de sticla pe care il ia apa imbuteliata. Da, si apa de robinet are un gust specific care difera in functie de loc. Apa de la mine are un gust diferit fata de cea de la ai mei de la Brasov, ambele diferite de gustul apei de la Braila sau de cel al apei de la Botosani. Si normal ca le prefer pe alea cu care sunt mai obisnuita. Da, stiu, apa n-ar trebui sa aiba gust. Sa revin la carbogazoase dupa aproape 3 ani? Nu cred, ultima data cand am baut asa ceva mi s-a facut rau. De, s-a dus obisnuita... In concluzie, ma intorc la bagat apa la congelator. Si chiar acum, la tema... dupa inca putina apa... si ceva Iron Maiden. Live, of course. Like I ever listen to their studio stuff...

PS - Si inca port sandalele maro...

1 parere

cine
dreamr
cand
marți, 13 aprilie 2010 la 09:46:00 EEST
Apa de la mine are gust de naiba stie ce, ceva de nedescris :)

Ar trebui sa ma vezi cu bidonul de apa de 11 l cand vin cu el de la butic :P

Parca-i un butoi de muraturi, il tin cu doua maini si ma rog sa ajung cat mai repede acasa.

Spre norocul meu, nu trebuie sa fii Nostradamus ca sa iti dai seama ca apa e pe terminate. Asa ca prefer sa merg sa cumpar apa cand e deja intuneric, sa nu fiu spectacolul pensionarilor care spioneaza pe geam si se plictisesc de viata :)

Sau sa mai si zica: "Uite la asta, ca numai apa minerala bea Isi permite!" :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)