on the verge of extinction... again

strange girl

13 martie 2010

26 martie 2009

[Yes, I did look happier last year. I was happier last year. And, yes, I was stupid enough to be wearing a little black dress and white fluffy socks. But this is not about any of these aspects.]

Joi seara imi faceam o tema de programare. Si am scris gresit numele unei variabile. Si nu oriunde, in conditia de iesire dintr-o bucla. N-am observat si am zis sa testez. Si in cateva secunde m-am trezit cu un apache_error.log de 1GB care m-a lasat fara spatiu pe partitia cu sistemul de operare. Si, cum ascultam muzica in momentul ala, mi-am busit in felul asta si baza de date MediaMonkey (bronto detesta winamp). No more play counts, no more Media Monkey ratings, no more automatic playlists. Grrr! Si bineinteles ca mi-o fost prea lene sa fac ceva. Si asa am ajuns sa ascult piese total la intamplare. Si am dat peste chestii care imi placeau, dar totusi nu le-am mai ascultat de ceva vreme. Cum ar fi asta:

Riding... a hurricane, tied... to a ball and chain...
Too much of a good, good thing, it kind of stops you in your tracks...
How did you ever get this far, now, honey, don't look back...
...
Ride... on a carpet ride, high... on the tears you cried,
One's just too many and a thousand's not enough
And you can't make up your mind playing blind man's bluff
...
It ain't enough, I take it all, but still it ain't enough,
Ain't enough, I got to have it, now ain't it tough?
I got to have it!
It ain't enough, you got no misery 'cause it ain't enough,
Ain't enough, you got to have it 'cause it ain't enough...
...

Aerosmith oricum ascult zilnic asa ca n-am simtit nevoia sa dau un click dreapta si Find More from Same > Artist. Dar apoi in seara asta mi-a intrat The Blister Exists. Slipknot nu mai ascultasem de mult. Asa ca am mai bagat manual ceva Slipknot in playlist. Si mi-am pus piesa aia la status pe Y!M. Moment in care mi-am vazut avatarul (poza cu ursuloiul, cea de pe 13 martie anul asta). Si m-a bufnit rasul cand mi-am amintit.

Am fost intrebata asta de multe ori. In diferite forme. Cum se impaca. Muzica pe care o ascult cu animalele de plus sau cu desenele animate. Cosmeticele fructate sau strampii cu romburi sau sosetele pufoase cu astrofizica sau programarea. Dulciurile ciocolatoase cu masinile, cu Formula 1. Si ma amuza. Pentru ca nu mi-am pus niciodata problema asta. Asta sunt eu... si atat. O ciudata in ochii altora.

4 pareri

cine
mircea
cand
duminică, 28 martie 2010 la 02:55:00 EET
Despre mine gindeste lumea cind afla ca-s de la 14 ani pe santier ca as fi vreun alcoolic. Cind le zic ca nici macar n-am gustat o tuica sau palinca in viata mea, trec in extrema ailalta si se-ntreaba daca nu-s pocait. Si uite asa mia- mai venit o idee de post pe blogul meu. Doar sa n-o uit pina miine dimineata...
cine
brontozaurel
cand
duminică, 28 martie 2010 la 22:30:00 EEST
Da, oamenii isi formeaza pareri gresite destul de des. Gresite si uneori chiar amuzante.

PS - Eu am gustat tuica. Aveam 4 ani. Mi-a dat tati. E drept ca atunci a gresit, trebuia sa-mi dea apa minerala...
cine
Zany
cand
marți, 30 martie 2010 la 10:08:00 EEST
tendinta de a prejudeca zace in fiecare om. pt ca pt cei mai multi.. conteaza imaginea..
trist.

btw: super tare camasa!!!
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 31 martie 2010 la 00:55:00 EEST
Si pentru mine conteaza imaginea foarte mult, sincer.

Si mersi, tati le detesta (la camasile mele in carouri ma refer), is "jeguri de pantelimon" pentru el...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)