on the verge of extinction... again

haunting

Nu stiu ce dracu' e cu mine. Acum cateva ore spalam sosete. Doua perechi. O pereche pufoase mov si o pereche verzi. Si o camasa. In carouri. Cu rosu, negru si alb. Si un hanorac. Care te face sa vezi stele verzi. Nu glumesc. E negru cu stele verzi. Bine, nu sunt pline, e doar conturul. Luat in iarna asta cu 7 lei de la raionu' pentru copii, scrie pe el ca e pentru copii de 10 ani. Si pe tricourile mele cu tweety scrie la fel. Si ma mir ca par asa butoias umflat in ele. Baaai, is pentru copii de 10 ani, iar eu am 26. In fine, am deviat. Desi nu prea aveam de la ce, oricum gandurile mele sunt varza. Spalam... si mana mea dreapta e cum e. Inca ma doare cand o strang in pumn. Si acum scriu cumva ciudat, cu inelarul doar, ca ma doare daca nu tin aratatorul si degetul mijlociu ceva mai departate. Si in baie mirosea a Cocolino cu aroma de portocale. Eu nu spal. Nu obisnuiesc. Dar hainele pe care stiu ca le purtam in anumite momente mai speciale sunt alta poveste. L-as strange de gat pe ala care s-ar atinge de ele. N-as avea incredere in nimeni altcineva ca le spala cum trebuie.

Baia mea e inca varza. De pe 13, de cand au fost ai mei la mine. Am spalat cinci covorase, chiuveta si cada si peretele dinspre lift si am desfundat chiuveta. Mai am un covoras si pe jos.

Acum un an eram... eram foarte fericita. Acum sunt frustrata. Pentru ca nu pot sa nu fac tot felul de comparatii. Si sa realizez ca acum lucrurile stau mai prost. Nu asa prost ca in perioada septembrie 2005-august 2008. Si totusi... De ce m-a pocnit sa ma gandesc la anul trecut? Etichetele pentru postarea cu ciocolata. Asa am ajuns sa dau scroll prin restul de "the curious eye and the critical taste buds" si sa ajung la asta. Jeleurile de la Fazer le-am incercat primavara trecuta. Intr-o zi de joi. Purtam tot camasa pe care am spalat-o acum. Dar cu blugii mei trei sferturi. Mi-e dor de aia. Acum umblu cu perechile de blugi lungi. Dar... una din ciudateniile mele e ca... am reguli pentru ce haine port. Nu port haine la care tin mult daca lucrurile nu stau suficient de bine. Asa ca nu pot purta blugii trei sferturi inca. N-am voie.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)