on the verge of extinction... again

hate my life

Azi trebuia sa fie zi de lucru la doua materii la care tin mult. N-o sa fie.Parents decided to visit so this means the next five days are fucked. Hate my life.

10 pareri

cine
Ceasornicarul
cand
sâmbătă, 13 martie 2010 la 14:18:00 EET
Măcar ai parte de F1 weekendul acesta, poate te mai consolează un pic :)
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 13 martie 2010 la 15:08:00 EET
nu. am ratat calificarile.
:|
altfel nu le ratam. nici n-am avut timp sa verific ce s-a intamplat :|
cine
Zany
cand
sâmbătă, 13 martie 2010 la 23:20:00 EET
ce zici de un cd cu Tex Avery? :)

btw: imi place mult noua "fata". felicitarile mele!
cine
Neamtu'
cand
duminică, 14 martie 2010 la 00:03:00 EET
Cica vizitele parintilor ar trebui sa fie, mereu, un motiv de bucurie. Sau, poate, am inteles eu gresit...?
cine
brontozaurel
cand
duminică, 14 martie 2010 la 00:48:00 EET
@Zany: Am ore bune de desene Tex Avery, dar acum n-am chef de desene. Si nu ai pentru ce sa ma feliciti, noua fata nu e facuta de mine, mie nu imi place, e doar o chestie temporara pana cand nu se stie cand... habar n-am cand o sa termin tema mea, facuta de mine de la zero (asta de aici).


@Neamtu': Nu pentru mine.
cine
miluch
cand
duminică, 14 martie 2010 la 19:30:00 EET
o sa ajungi si la vorba mea odata: o sa iti doresti sa te viziteze si nu se va mai putea, pentru ca au plecat dintre noi ... :|
cine
brontozaurel
cand
luni, 15 martie 2010 la 01:37:00 EET
N-o sa se intample asta. Dintr-un motiv foarte simplu: m-au facut sa fac o chestie care o sa ma faca pe mine sa plec intai.
cine
morbo
cand
luni, 15 martie 2010 la 22:40:00 EET
lasa ca o sa ajungi sa depinzi mai putin de ei si o sa poti sa le dai cu flit din cand in cand, daca vrei.
ca ma gandesc ca de asta nu ai putut sa le spui sa mai stea un pic acasa, ca n-ai chef de companie.
cine
brontozaurel
cand
marți, 16 martie 2010 la 07:56:00 EET
Le spun intotdeauna, nu conteaza. Asa era si cand eram angajata. E clar ca o sa schimb incuietorile dupa ce termin si cu licenta asta :(
cine
Zany
cand
miercuri, 17 martie 2010 la 09:26:00 EET
mie imi place asta simpla. d-aia te-am felicitat. se citeste bine cu ea. tu pui ce-ti place tie, normal.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)