on the verge of extinction... again

cred ca ii zice bleah

Ma refer la starea pe care o am... Am fost lipsita de net aproape o saptamana. Asta ca un fel de explicatie de ce n-am mai scris nimic, nu ca as fi fost fenomenal de afectata... Ma asteptam la asta. Bilet la Aerosmith + abonament Sonisphere = intretinere neplatita pe doua luni + net neplatit doua luni + curent neplatit pe doua luni (care se vor transforma in 3 luni la sfarsitul saptamanii asteia) + mobil neplatit pe doua luni + banii de pe bonurile de masa schimbate + banii de cheltuiala pe martie + toti banii primiti cadou de ziua mea. Era clar ca o sa se intample asta. Sa-mi taie netul si telefonul. Senzatia de bleah... pentru ca mi-e frig. Pentru ca mi-e frica sa-mi bag mana sub apa. Am reusit sa-mi tai mana foarte urat (nu s-a oprit sangerarea decat dupa vreo jumatate de ora si am ditamai santul acum pe diagonala labutei). Cum? Aaa... asta chiar e de rasul curcilor. Intr-o coaja de paine. Si dupa ce am comis minunea am stat si m-am holbat ca vaca la painea murdara de sange... timp de cateva minute bune. Apoi pentru ca am incercat probabil cea mai dezgustatoare ciocolata din cate exista pe planeta. Am muscat dintr-o patratica si apoi am batut recordul de viteza din camera pana in bucatarie la cosul de gunoi. De restul tabletei nu ma mai ating nici cu varfurile degetelor. Pot numara pe degetele de la o mana dulciurile incercate luna asta (de, concertele) si a trebuit ca printre ele sa fie ceva asa scarbos. Uf! Apoi din nou de frig. Stiu ca am mai spus-o, dar mi-e frig, mi-e groaznic de friiiiiiiiiig!!! Si mi-e somn. N-am mai dormit un interval de peste doua ore de la ziua mea de sambata. E drept ca luni am bagat doua astfel de intervale, marti la fel. Dar tot imi doresc sa pic iar lata si sa dorm cu adevarat, nu doar alea doua ore. Sleep, Ana, sleeeeeeeeeeeeep!

15 pareri

cine
dreamr
cand
miercuri, 24 martie 2010 la 09:01:00 EET
Pe diagonala labutei? Frumos! Fara cuvinte...
:)
cine
cata
cand
miercuri, 24 martie 2010 la 09:13:00 EET
Ora publicării: 2:14:00 AM
My reaction: You're crazy, lady! (nu spun că și eu mai stau până la ore obscene, dar a doua zi nu mai sunt deloc funcțională)
Și eu am reușit să mă tai, dar doar la un deget, și habar n-am cum am reușit chestia asta pentru că nu îmi amintesc.
Seriously, dacă eram în locul tău mă ghemuiam într-o pătură călduroasă și leneveam pe puțin 3 zile.
Iar în legătură cu banii, probabil o să te descurci tu cumva. Faptul că ai deja bilete ar trebui să fie ca un fel de "hrană spirituală" deci măcar te-ai acoperit pe partea asta.:)
cine
Zany
cand
miercuri, 24 martie 2010 la 09:42:00 EET
Te-ai taiat in paine?! :)) probabil esti o finuta! :)

La multi ani!, cu ocazia asta..
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 24 martie 2010 la 16:50:00 EET
@dreamr: De, exprimarea copilului cu geometria. OK, hai sa incercam altfel. Incepe de pa undeva la mijocul zonei dintre punctele unde se termina metacarpienele doi si trei si incep falangele. Hell knows what else is there. Transverse intermetacarpal ligaments? Mai pa romaneste, undeva intre baza aratatorului si a degetului mijlociu. Si se termina pa undeva pa-n zona artera/ nerv ulnar. Scuze ca nu stiu sa explic mai bine, da' io am avut note de patinaj artistic la biologie in liceu.[*]


@cata: That's mild :)) Certainly not obscene for me. Daca n-am ore de dimineata de la 8 sau de la 10 (si nu am decat miercuri si joi si, daca vreau sa am vinerea libera, si luni, ca ma duc luni de la 8 sau de la 10 la lab pe care il am in mod normal vineri de la 16) ajung sa nu adorm decat atunci cand pleaca vecinii la munca. Bine, se intampla sa stau toata noaptea si cand am ore de dimineata, dar in cazul asta nu ma mai culc deloc.


@Zany: Mersi frumos de urare. In legatura cu celalalt aspect, mana mea arata asa urat acum... numai finuta nu e :|



Nota de beci... pardon, subsol [*] Nu m-am mai uitat la patinaj artistic de multa vreme, da' acum 8 ani nota maxima era 6 (SASE).
cine
morbo
cand
miercuri, 24 martie 2010 la 20:18:00 EET
evident ca intreb: ce ciocolata e aia?
mie, din chestiile de genul asta peste care am dat in ultima vreme, cel mai mult nu mi-a placut ciocolata neagra de la poiana.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 24 martie 2010 la 21:23:00 EET
kandia.neagra.cu crema zmeura.sortiment nou.

poiana neagra cu crema de lamaie e printre putinele chestii de la poiana care imi plac.
cine
morbo
cand
miercuri, 24 martie 2010 la 22:15:00 EET
nu stiu, poate cu crema de lamaie merge mai bine. dar nu-mi place ciocolata aia neagra. e prea dulce si parca n-are aroma de ciocolata neagra.
kandia neagra...da, nici aia nu mi-a placut.
primola neagra e pe gustul meu.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 24 martie 2010 la 23:11:00 EET
Ciocolata neagra cu crema de lamaie e o mare slabiciune de-a mea de cand eram mica. Poiana au introdus-o in primavara lui 2008. Si am fost incantata. Am gasit-o prima data la chioscul de la metrou de la Unirii 1 (capatul dinspre Izvor). Era dimineata, mergeam la faculta. Si apoi am sunat-o pe mama intr-o pauza sa-i spun ce descoperire am facut.

Primola neagra... nici nu mai stiu cum e. Am incercat-o acum 7 ani si de atunci nu m-a mai tentat. Atunci am incercat cam toate sortimentele pe care le aveau atunci, dupa aia nu m-am mai atins decat de ce au mai scos noutati mai interesante. Si de cea cu brandy, ca aia chiar imi placuse atunci. Dar ori s-a stricat reteta, ori au devenit papilele mele gustative mai pretentioase... nu mi-a mai placut.
cine
dreamr
cand
joi, 25 martie 2010 la 09:26:00 EET
cate cuvinte stii :P
cine
morbo
cand
joi, 25 martie 2010 la 21:20:00 EET
poate e alta reteta acum...nici nu stiam ca au sortimentul de asa de demult. poate nu l-am vazut eu decat acum (de cateva luni, 1 an), o data cu schimbarea ambalajelor la toate primolele. si sigur o data cu asta si-au scos ciocolata neagra mai in fata. ca e cam in your face prin magazine.
cine
brontozaurel
cand
joi, 25 martie 2010 la 22:01:00 EET
@dreamr: si beci si subsol, nu? :))


@morbo: hehe, au schimbat ambalajele si au inceput sa se laude cu noul gust primola. daca e cu adevarat nou sau nu... asta nu mai stiu ca n-am incercat imediat inainte, iar dupa... eu nu mi-am luat, am fost servita cu niste primola cu lapte si doar la aia s-a rezumat incercatul...
cine
dreamr
cand
joi, 25 martie 2010 la 23:41:00 EET
Eu te-am intrecut: la biologie aveam note precum se face numaratoarea la orele de sport: 1-2-3-4, 1-2-3-4... si de la inceput :))
cine
brontozaurel
cand
vineri, 26 martie 2010 la 15:14:00 EET
tare :))

noua ne tot dadea teste grila luuuuungi cu multe intrebari cu multe variante. N-aveam nici un stras, le discutam intre noi prin clasa, dar erau asa interpretabile variantele, rar scotea cineva peste 6 :)) Era o distractie cand ne citea notele. 3.40, 2.05, si alte note de genu' :D Odata am fost geniala si am luat 7.35 =)) Dar a fost singura data cand am trecut de 6 la testele alea :)) Culmea ca mai mereu aveam totusi medii de 8 sau 9, in ciuda notelor de la teste :)
cine
dreamr
cand
vineri, 26 martie 2010 la 22:49:00 EET
Ce materie idioata! Mi-a aratat si ce inseamna sa fii corijent si sa iti doresti din adancul sufletului o amarata medie de 6 pe celalalt semestru :P

Bine ca am crescut mari :P
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 27 martie 2010 la 23:10:00 EET
Eh, mie mi s-a parut distractiva atmosfera de la teste si de la citirea notelor. Eram toti pe jos de ras cand ne spunea punctajele.

N-am ramas niciodata corijenta la nimic. Desi am fost pe aproape. Chiar in ultimul semestru din clasa a 12a. Era sa nu intru in bac din cauza literaturii romane.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)