on the verge of extinction... again

the answer i never gave

"You're brave."

No, I'm not. Actually, it's precisely because I'm not. The thought of needing anyone's help scares the hell out of me. I'd rather risk my life than risk needing anyone else's help. It would feel humiliating to need help. That's why I'm always on my own.

12 pareri

cine
Zany
cand
marți, 2 martie 2010 la 09:33:00 EET
de fapt curaj ai, ca altfel ai cere ajutor. tu doar n-ai incredere in oameni.
gresesc?
cine
mircea
cand
marți, 2 martie 2010 la 11:31:00 EET
Sa-nteleg ca iar ti s-a ars becul din baie? Sau ai ramas blocata-n lift?
Ti-am mai zis: ia-ti un Gicu de pe la Mecanica sau Electro, astia mai stiu sa invirta o surubelnita. In ambele sensuri!
cine
Mihaela Chelaru
cand
marți, 2 martie 2010 la 12:55:00 EET
Fiecare dintre noi detine o doza de curaj, si uneori o scoatem la iveala atunci cand ne asteptam mai putin. Mereu am sustinut ca oamenii sunt curajosi.

Apropo, o primavara frumoasa iti doresc,cu muulte zile senine!
Si uite ca un martisor, te invit cu mare drag la un concurs si chiar as dori sa participi. Ai mai multe detalii aici: http://www.windowsculicenta.ro/blog/castiga-cu-windowsculicenta-ro/.
cine
brontozaurel
cand
marți, 2 martie 2010 la 13:18:00 EET
@Zany: Da, gresesti. Nu are nici cea mai mica legatura cu increderea in altii. Mi-e frica sa cer ajutor. Ii dispretuiesc pe cei care cer ajutor si nu vreau sa intru si eu in categoria aia. Mi-e mult mai frica de a fi ceva ce eu detest decat mi-e frica de moarte.


@mircea: Ha? N-are legatura cu reparatul de ceva, alea-s printre cele mai simple de rezolvat. Era vorba de o intamplare veche de acum cativa ani, si nu implica decat priceperi feminine de vrajeala ca sa scap de acolo.


@Mihaela: Primavara frumoasa si tie! :)
cine
Neamtu'
cand
marți, 2 martie 2010 la 14:22:00 EET
Faptul ca recunosti toate astea... ei bine... te contrazic.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 3 martie 2010 la 00:11:00 EET
A recoanste e o chestie, a si dori sa schimbi e ceva diferit. Iar a schimba cu adevarat e ceva si mai diferit.
cine
Zany
cand
miercuri, 3 martie 2010 la 08:55:00 EET
mhm... crezi ca a cere ajutor e o dovada de slabiciune? banuiesc ca de un refuz nu te temi, nu pari genul.. [din cate am reusit sa inteleg din articolele tale].
[daca sunt prea insistent...]
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 3 martie 2010 la 09:29:00 EET
A cere orice e o dovada de slabiciune.
A cere orice se va intoarce impotriva mea, va trebui sa platesc pentru asta (tu imi faci o favoare, iti datorez una pe viitor).
Pentru ca asta am vazut mereu in jurul meu. Am mai scris despre asta aici. It's degrading. Sa-mi fie frica, sa am nevoie de sprijin.
Si ma tem si de refuz. Groaznic de tare. Pentru ca reactionez foarte urat. Spun ok, e in regula si ma duc sa-mi fac singura rau fizic. Din moment ce m-a refuzat inseamna ca ma uraste, ca sunt o creatura dezgustatoare si o merit. E un fel de pedeapsa pentru ca exist.
cine
Zany
cand
miercuri, 3 martie 2010 la 11:43:00 EET
ok, you have big issues :). eu stiu ca ajutor ceri oamenilor [sau macar persoanelor pe care-i numesti prieteni] care nu te-ar refuza. intr-adevar, totul se plateste pe lumea asta, indiferent de cum ii spui, destin, karma, etc., insa exista persoana care nu cer nimic la schimb.
nu crezi ca exagerezi un pic? :) in special cu acea imagine de sine.
cine
mircea
cand
miercuri, 3 martie 2010 la 13:25:00 EET
[quote] Pentru ca reactionez foarte urat. Spun ok, e in regula si ma duc sa-mi fac singura rau fizic. Din moment ce m-a refuzat inseamna ca ma uraste, ca sunt o creatura dezgustatoare si o merit.[/quote]
Trebuie sa schimbi putin optica. Copilul care nu plinge nu primeste tita. Chiar si daca ai o rata de succes de 50% (adica ceri doua chestii si primesti doar una) tot e mai bine decit nimic.
Atitudinea de emo natarau din citatul de mai sus e identica cu a ratatilor care constienti de lipsa de perspectiva is tot timpul beti. Pai bai frate, asa nu iesi din cacat cit ii haul! Strimgi din dinti si cauti solutii, nu-ti bei mintile sau mai stiu-eu-ce!
cine
Zany
cand
miercuri, 3 martie 2010 la 14:06:00 EET
chiar nu ai tu un prieten fata de care sa nu ramai datoare? a bff, cum se spune :))
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 3 martie 2010 la 15:47:00 EET
@mircea: Poate nu vrea sa primeasca.

And yes I'm a loser, I never said otherwise. Tocmai pentru ca am strans din dinti si am recurs la solutii proprii. Care s-au intors absolut toate impotriva mea. I fucked up everything. Nu spun ca daca n-as fi facut niciodata nimic as fi fost fericita acum. Probabil as fi terminat liceul intr-un mod ceva mai linistit, n-as fi avut vreodata un motiv sa plec din Brasov, as fi dat la o facultate care nu-mi spunea nimic doar pentru ca asa e la moda si acum as fi avut un loc de munca total neinteresant pentru mine, obtinut cu pile de ai mei. Dar na, alor mei nu le-ar mai fi fost rusine cu mine.


@Zany: Persoana care nu m-ar refuza nu exista. Si nici persoana care sa nu vrea nimic in schimb. Chiar daca nu o cere si chiar daca nu constientizeaza complet pe moment ca isi doreste ceva in schimb. Nici nu prea cunosc multe fete. Pot sa le numar pe degetele de la o mana.


Nu inseamna ca nu cer niciodata nimanui nimic. Doar ca sunt mai mult decat disperata atunci cand o fac.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)