on the verge of extinction... again

no Huckleberry Hound here

Putin... aaa, de fapt foarte ciudat cum functioneaza mintea mea. Initial am gandit titlul ca the good, the bad and the weird si apoi mi-am adus aminte de The Good, the Bad and Huckleberry Hound. Stiu de existenta filmului The Good, the Bad and the Ugly, chiar asa inculta nu sunt. Normal ca n-am avut rabdare sa-l vad. Dar stiu de existenta lui. In fine, ideea e ca asa am ajuns sa schimb titlul.

Partea buna are legatura cu faptul ca lucratul la tema noua m-a facut sa ma simt... mult mai putin retardata. Ieri spuneam ca mai am un script in tema care nu e nici facut de mine si nici inclus de google. Si eram convinsa ca nu il voi schimba. De lene, de dorinta de a lansa odata tema noua, nu stiu nici eu exact. Insa azi am facut si eu un tabber. De la zero, dupa o idee proprie fara sa fi studiat nici un altul facut de altcineva. Probabil ca o sa fac si asta, poate imi vin mici idei de imbunatatire. Si imi place mai mult asta facut de mine. Nu l-am inlocuit inca in tema, dar o sa o fac si pe asta. Asa ca mai ramane Syntax Highlighteru', care nici nu face parte din tema propriu-zisa. Asa ceva chiar nu ma simt in stare sa fac eu, desi nu m-am putut abtine sa nu-mi var coada de dracusor si pe acolo sa modific una-doua chestii. Am facut bucati si apoi am refacut scriptul cu lista de postari aleatoare. Am facut eu dupa o idee cat se poate de originala de-a mea un script care sa afiseze o lista cu cele mai comentate postari. Am mai facut un alt script unic in "bloggersphere" - ala cu topul comentatorilor. E singurul script de genul asta pentru blogger, singurul cu link catre comentatori si nu catre ultimul comentariu lasat la mine. E o chestie cat se poate de simpla, informatia referitoare la URL-ul autorului comentariului se gaseste in feed-ul de comentarii... ciudat ca n-am mai vazut asa ceva pe nicaieri, in schimb am gasit peste tot celalalt widget cu link catre ultimul comentariu. Oh, well, I like mine a hell lot better. Am refacut scriptul de comentarii recente de la zero - acum este si asta unic. O chestie care nu-mi placea la cel vechi era faptul ca extragea titlul postarii din URL. Si asa nu avea cum sa obtina intotdeauna titlul exact. Sa luam de exemplu postarea asta, from the prison of my mind - the morning. URL-ul este http://brontozaurel.blogspot.com/2009/09/from-prison-of-my-mind-morning.html. Din el extrage intai from-prison-of-my-mind-morning.html, apoi elimina ".html" apoi inlocuieste "-" cu " ". Titlul astfel obtinut e "from prison of my mind morning" - nu prea merge. Asa ca am facut un nou script care nu foloseste doar feed-ul de comentarii, in care nu gasesc titlul postarilor, ci si feed-ul de postari (ca sa obtin numele corect). Am mai modificat scriptul ca sa se descurce elegant si cu comentariile de pe paginile blogger care au un URL de forma http://nume-blog.blogspot.com/p/nume-pag.html si nu http://nume-blog.blogspot.com/an/luna/nume-post.html. Si asa am acum un script perfect.

Si cam atat acum. Partea proasta si aia ciudata altadata. Trebuie sa termin ce am de facut pentru laboratorul de maine. Din pacate, sunt varza la php.

11 pareri

cine
Camil Stoenescu
cand
vineri, 26 februarie 2010 la 17:51:00 EET
:) he-he, cred ca asta este ceea ce se cheamă îndeobște pasiune ;)
(aștept să văd blogul în haine noi)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 26 februarie 2010 la 19:03:00 EET
E ceea ce ma tine in viata... sa stiu ca fac ceva si merge.
cine
mircea
cand
vineri, 26 februarie 2010 la 20:43:00 EET
[quote] E ceea ce ma tine in viata... sa stiu ca fac ceva si merge[/quote]
:-) Foooarte interpretabil. Deci:
a) e baiat sau fata?
b) repari televizoare/Dacii?rezervoare de WC?
:-) Oricum postul nu ti-l comentez, ca-s formule chimice pentru mine. Sau partituri muzicale, tot aia.
Si da-i click pe mine, poate gasesti ceva de ris pe-acolo.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 27 februarie 2010 la 07:40:00 EET
a) n :(( po sa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 27 februarie 2010 la 07:55:00 EET
a) nu m-am prins; am mai zis ca sunt toanta si nu ma prind la bancuri; asa ca puteti sa faceti misto de mine cat vreti, oricum nu inteleg ironia.
b) da. la toate trei. foarte pe bune. da' nu garantez ca merg dupa. da' bucati am facut de toate.
am dat si click. o sa stau sa citesc cand ajung acasa, vad ca e ceva mai mult :)
cine
mircea
cand
sâmbătă, 27 februarie 2010 la 16:26:00 EET
a prim)Chestia cu "sa stiu ca fac ceva si merge" mi se pare geniala alternativa la "io l-am facut, io-l omor".
b prim) Tipic romanesc: cu un patent si o sirma reparam si calculatoare daca e nevoie.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 27 februarie 2010 la 22:14:00 EET
in continuare nu inteleg :-?? acum nu mai inteleg nici a nici b
cine
mircea
cand
sâmbătă, 27 februarie 2010 la 23:27:00 EET
a secund) Mama e foarte mindra cind progenitura face primii pasi
b secund) Homo Carpaticus are o gena defecta, care-l face sa creada ca se pricepe la toate. Sa le faca "sa mearga"! Chestie nu neaparat valabila asa cum ai si recunoscut, de altfel!
cine
brontozaurel
cand
duminică, 28 februarie 2010 la 05:09:00 EET
a) adevarat, da' nu stiu... ceva suna asa gresit acolo...
b) poi eu nu cred ca m-as pricepe la absolut nimic, dar imi place sa fac praf, sa vad cum sunt facute lucrurile. exista sansa sa invat ceva, poate chiar ceva mai multe. si daca in felul asta pot sa si repar si sa evit sa am nevoie de altcineva... excelent. oricum mai rau n-am ce sa stric, nici la wc, nici la un televizor clasic (!!! chestiile gen oled nu intra aici) si nici macar la dacie, pentru ca ce as putea sa stric mai rau la dacie n-am cum sa desfac cu ce am eu in casa...
cine
MehndiDesignWorld
cand
miercuri, 17 aprilie 2024 la 10:18:00 EEST
Văd că autorul este foarte creativ și hotărât să dezvolte scenarii noi pentru blogul său. Cu toate acestea, modul în care el își prezintă ideile este puțin haotic și uneori greu de înțeles. Dacă aș fi în locul lui, aș încerca să împart conținutul în mai multe părți mai clare pentru ca cititorii să poată urmări mai ușor. Utilizarea unor exemple concrete și ilustrații mai clare ar ajuta, de asemenea, la înțelegerea mai bună a modului în care funcționează noile scripturi și beneficiile pe care le aduc. De asemenea, oamenii ar putea să îmi viziteze site-ul web pentru mai multe informații ^^
https://mehndidesignworld.com/simple-mehndi-designs/
cine
MehndiDesignWorld
cand
miercuri, 17 aprilie 2024 la 11:37:00 EEST
Văd că autorul este foarte creativ și hotărât să dezvolte scenarii noi pentru blogul său. Cu toate acestea, modul în care el își prezintă ideile este puțin haotic și uneori greu de înțeles. Dacă aș fi în locul lui, aș încerca să împart conținutul în mai multe părți mai clare pentru ca cititorii să poată urmări mai ușor. Utilizarea unor exemple concrete și ilustrații mai clare ar ajuta, de asemenea, la înțelegerea mai bună a modului în care funcționează noile scripturi și beneficiile pe care le aduc. De asemenea, oamenii ar putea să îmi viziteze site-ul web pentru mai multe informații ^^
Simple mehndi designs for hands

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)