on the verge of extinction... again

ganduri amestecate

Pauza de la scris pe blog. Pana marti-miercuri. Cu posibilitatea de a fi sparta daca ma pocneste brusc cheful. Pauza de lucru. De nervi, de examen, de tentative de relaxare, de evadare. Nu stiu. Pentru ca... nu vreau sa iau zece la o materie doar pe baza a ceea ce a fost la inceputul semestrului. Nu stiu, eu nu pot... D-aia prefer sa lucrez la materia asta si sa stiu ca iau zece pe merit si sa nu lucrez la alta materie si in consecinta sa nu ma duc la examenul respectiv. Adica in loc de un zece lejer si un examen luat prefer un zece muncit si un examen picat (la pachet cu speranta de lua zece si la materia asta la restanta, e drept). Dracu' sa ma ia, stiu ca asta n-are logica inaintea licentei si totusi... nu pot fi altfel.

In continuare nu prea stiu sa abordez o sesiune decat la modul iau zece la examen sau il pic. Incidentul cu metroul si cu teava sparta m-au impiedicat sa ajung la singurele doua examene la care lucrurile ar fi stat altfel. Cateodata ma gandesc ca sunt al dracului de norocoasa. Pana si ceea ce merge al dracului de prost reuseste sa se intample cumva la momentul potrivit. Planurile mele se duc dracului, da... insa e vorba de niste planuri care aveau mari sanse sa mearga prost oricum... Pe undeva ma sperie cand gandesc asa. Nu stiu daca asta ma face optimista sau lasa. Optimista cred ca e clar de ce, lasa pentru ca... eu singura, fara nici o interventie din exterior, n-as fi avut curajul sa-mi anulez singura planurile, in conditiile in care stiam foarte bine ca e foarte probabil sa mearga prost.

In continuare sunt orgolioasa. In continuare iau foc atunci cand aud pe cineva cu perle de genul "Informatica? Ai stiut sa te orientezi - se castiga bine..." Nu fac facultatea asta pentru diploma, nu am facut nici cealalta facultate pentru diploma, nici pentru ca "informatica e la moda." Despre ce a fost postarea precedenta? Alice Cooper, da? Cum se numeste albumu' pe care l-a scos omu' in 1980? 'Flush the Fashion!' Bun, se aplica! Ma enerveaza cu atat mai tare sa aud asta de un om pe care chiar l-am vazut ca se implica in ceea ce face, pe care l-am vazut ca e bun la ceea ce face. Imi pare rau ca el e prost platit. Eu l-as plati de patru ori mai mult, dar nu eu il platesc. Si stiu ca nu are sanse la un salariu mai bun in tara asta. Desi pe undeva mi-ar parea rau sa plece si el. M-am indepartat de prea multi oameni la care tineam.

Ma gandeam la asta aseara. M-am indepartat de prea multi oameni la care tineam... Pur si simplu am luat-o fiecare pe drumul propriu, n-am mai vorbit de mult timp. Si... mi-e dor de unele momente placute, dar mi-e teama sa-i caut acum, dupa ce nici eu nu i-am mai cautat atata vreme. Mi-e teama sa nu ma lovesc de un "da' ce-ti pasa tie?" Oarecum justificat, tinand cont de faptul ca pana acum n-am dat nici un semn ca m-as mai fi gandit la ei vreodata...

Incredere. Mi-a intrat 'Back to Earth' aseara in playlist. Si intamplator eram pe langa calculator. Si asa mi-a venit o pofta sa vad videoclipul. Asa ca m-am trantit pe jos, pe spate, sprijinita in coate ca sa ma uit la videoclip. Si m-a pocnit. M-a deranjat foarte tare conversatia aia cu mama. Faptul ca nu are incredere in mine si in cei in care am ales eu sa am incredere. Faptul ca... imi pare rau ca de fapt nici eu nu mai am incredere. Si nu stiu cum e mai rau. Nu stiu ce anume e mai rau din tot ce am facut eu. Nu stiu ce anume e mai rau din intreaga situatie. Faptul ca timp de sapte luni mi-am ignorat beculetele de alarma, ca mi-am spus ca sunt nebuna, ca mi se pare, ca G. nu e atras de mine, ca am vrut dupa aia sa stiu sigur si am zis sa-l provoc sa vad ce iese, ca a iesit ca beculetele nu mi se aprinsesera degeaba, iar in cazul asta... draci scarliontati... e posibil sa nu-mi fi spus ca sa nu ma supere sau ca nici macar sa nu fi vrut sa observe daca s-a intamplat ca eu sa gresesc ceva. Ceva care inca s-ar putea sa ma loveasca inapoi... Eu nu pot sa verific. Si sunt prea orgolioasa ca sa-i cer lui sa verifice. Si nici macar nu stiu cum as putea sa explic de ce ma tem ca se poate ca ceva sa nu fie totusi in regula.

N-o sa mai fac aceleasi greseli. In opt zile am reusit sa stric munca pe trei saptamani. Nu vreau ca lucrurile sa mearga si mai prost de atat... Nu vreau... Ma doare spatele. Si simt si o durere in piept, in partea stanga. "'cause in my mind I'm goin' outta... train of thought has left the station... take good care of your frustration..."

Trebuie sa curat pe aici. Sa-mi fac ordine printre acte. Astea doua o sa-mi ia mult timp... din pacate. Sa fac un dus. Sa mai lucrez ceva. Si maine dimineata de la prima ora trebuie sa fiu gata de o noua zi pe drumuri. Pentru ca am zis ca nu voi mai repeta greselile de la sfarsitul saptamanii trecute si de saptamana asta.

PS - "At first I couldn't start, but then I couldn't stop..." Valabil si cand vine vorba de scris aici. Asa nu prea am chef sa ma apuc, chiar daca ma scarpina pe creieras o multime de chestii, dar odata ce am inceput sa scriu... e greu sa ma mai opresc. Vroiam sa zic si de 'Capitol Critters', dar am zis ca nu-i inghesui intr-un paragraf. Aaa... ce dracu' mai sunt si 'Capitol Critters'? Ei bine... asta sunt!

12 pareri

cine
Camil Stoenescu
cand
duminică, 7 februarie 2010 la 12:41:00 EET
I'm lost. mai ales ca habar n-am cine e G...
si legat de primul paragraf- nu e musai ca lucrurile sa fie ori albe ori negre. de fapt nici nu sunt, de aceea exista atatea nuante de gri. se aplica si notelor...
cine
brontozaurel
cand
duminică, 7 februarie 2010 la 14:19:00 EET
Vreau sa fie albe ori negre, mi-e scarba de atatea nuante. Cu cat sunt mai multe nuante, cu atat am mai multe scenarii, mai multe variante de motive pentru care sa ma simt vinovata. Si nu vreau sa ajung sa ma urasc mai mult decat o fac deja.
cine
Camil Stoenescu
cand
duminică, 7 februarie 2010 la 14:22:00 EET
păi nu înțeleg. de ce să te simți vinovată? de ce să te urăști? nu te poți lua așa cum ești, și cu bune și cu rele? toți suntem perfectibili
cine
brontozaurel
cand
duminică, 7 februarie 2010 la 14:49:00 EET
pentru ca sunt perfectibila. pentru ca sunt asa si ma simt vinovata. pentru ca nu stiu ce gandesc de fapt, ce am gandit, care au fost de fapt intentiile mele.

pentru ca sunt. pentru ca exist. si ma simt vinovata pentru fiecare scenariu in care exist. cu cat exist in mai multe cu atat ma simt mai vinovata.
cine
Camil Stoenescu
cand
duminică, 7 februarie 2010 la 18:19:00 EET
a fi este o vină?...
cine
brontozaurel
cand
duminică, 7 februarie 2010 la 23:26:00 EET
da, cel putin in cazul meu
cine
Camil Stoenescu
cand
luni, 8 februarie 2010 la 08:28:00 EET
hm...eu cred că oamenii se pot schimba, dacă vor cu adevărat
cine
brontozaurel
cand
luni, 8 februarie 2010 la 10:37:00 EET
ar trebui sa existe un motiv
cine
Mircea
cand
luni, 8 februarie 2010 la 23:43:00 EET
[quote]Adica in loc de un zece lejer si un examen luat prefer un zece muncit si un examen picat[/quote]
Io eram de principiul "am 5 examene in iarna, daca iau trei-s boier". N-am avut decit un 10 in facultate. Dar am compensat cu faptul ca in toate sesiunile am picat examene.
Da, am fost ultimul la medie din an... Si ce daca? La prima angajare nu mi-a cerut nimeni foaia matricola.
cine
VictorCh
cand
marți, 9 februarie 2010 la 00:11:00 EET
Multumesc pt linkul de pe ultimele doua cuvinte (Grrrr! O juma' de noapte mi-ai "omorat" cu acei "mutzunache"! :D )
(Restul textului articolului precum si comentariile prefer sa consider a nu le fi citit. CE-i cu atata sentiment de autoculpabilitate pe dumneata?)
cine
Camil Stoenescu
cand
marți, 9 februarie 2010 la 10:13:00 EET
well, motivul ar fi că mereu e loc de mai bine. începând cu noi și terminând cu tot ce ne înconjoară. citind tot ce ai scris până acum, nu am rămas totuși cu impresia că totul e perfect în viața ta. ergo, motivul apare destul de evident...
cine
brontozaurel
cand
marți, 9 februarie 2010 la 23:30:00 EET
@Mircea: Nu-mi pasa ca altora nu le pasa de notele mele. Mie imi pasa. Restul lumii sa se duca dracului din partea mea. Eu nu vreau sa cobor stacheta, nu vreau sa fiu mediocra. Prefer sa pic un examen prin neprezentare sau dand foaia goala decat sa-l iau in ciuda faptului ca ambagat acolo si niste aberatii de tot rasul.


@Victor: Cu placere. Uita-te si aici - e canalul de YouTube al unui prieten, a urcat multe desene animate.


@Camil: Ca mereu e loc de mai bine este tocmai cel mai puternic motiv pe care il am sa nu ma schimb. Si, chiar daca viata mea nu e perfecta acum, nu mi-as dori niciodata sa ma intorc la cum era in copilarie.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)