on the verge of extinction... again

e luni si e frig si sunt agitata

Si asta spune aproape tot. Ar mai fi doar doua chestii.

4 pareri

cine
Florin
cand
luni, 1 februarie 2010 la 19:38:00 EET
He he he, si acum ma incearca rasul din cauza gogosilor emoiste. Nush de ce, da-mi pare tare hazliu cum suna, gogosi emoiste :)
De fapta buna imi amintesc (cu botonul rosu) parca o asociai cu o anume data, atat ca nu mai tin minte in ce zi s-o intamplat, da parca nu intrasesi la iegzaman.
Toate bune.
cine
Camil Stoenescu
cand
luni, 1 februarie 2010 la 20:12:00 EET
n-a fost chiar așa frig azi :D
cine
brontozaurel
cand
luni, 1 februarie 2010 la 21:25:00 EET
@Florin: Am stat si m-am gandit... ca nu tineam minte sa fi scris despre asta pe blog. Si apoi mi-am adus aminte de postul cu "9" :)

@Camil: Eu am tremurat groaznic toata ziua, desi n-am iesit din casa :(

PS - n-am fost pe faza mai devreme, o sa fiu online dupa 22, dupa ce ma intorc de la farmacie.
cine
Camil Stoenescu
cand
luni, 1 februarie 2010 la 23:40:00 EET
pfuu...eu am fost să fac poze pe Lipscani (pentru un proiect dar și pentru plăcerea personală) aproape 2 ore...
a fost fain :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)