on the verge of extinction... again

with my bedmate

in bed with my big kittyPoza cu "pisicuta" in pat. Nu mi-a trecut prin cap sa compar pana acum, dar cand am vazut poza m-a pocnit - capul lui e cam la fel de lat ca si umerii mei. Cred ca aratam caraghioasa rau cu el pe umeri cand l-am adus acasa. Da, am observat si atunci ca se uita toata lumea la mine, ca unii chicoteau, ca m-au intrebat nu-stiu-cati daca musca sau cat a costat, ca o fetita tot insista ca e viu... dar nu m-as fi gandit ca par asa mica pe langa el.

Am picat examenul de azi. De asteptat. Pana acum am picat fiecare examen la economie cel putin o data. Nu ma asteptam insa sa il pic prin neprezentare. Pentru ca aveam de gand sa ma duc. Metroul insa a avut alte planuri. Am ajuns totusi la facultate, dar la cat intarziasem mi-a fost rusine sa mai intru in sala. Chiar, ce s-o fi intamplat la metrou azi? S-a stricat sau s-a aruncat iar unu' in fata trenului?

9 pareri

cine
leonid
cand
luni, 11 ianuarie 2010 la 18:05:00 EET
E mai mare ca tine :-))
cine
brontozaurel
cand
luni, 11 ianuarie 2010 la 22:08:00 EET
daaa :))
cine
Sabotor
cand
marți, 12 ianuarie 2010 la 10:25:00 EET
e fain ;)
cine
Drace
cand
marți, 12 ianuarie 2010 la 18:17:00 EET
E simpatic, cum il cheama?
cine
brontozaurel
cand
marți, 12 ianuarie 2010 la 19:59:00 EET
thanks :)

n-are un nume... inca :-?? n-am avut nevoie sa stiu cum il cheama ca sa-l iau in brate :)
cine
tomata
cand
miercuri, 13 ianuarie 2010 la 13:55:00 EET
uhm kinda offtopic but i remembered about this
http://www.youtube.com/watch?v=jOqiolytFw4 sad..but i thought you kinda looked like her :-?
cine
NeliniÅŸtitu'
cand
joi, 14 ianuarie 2010 la 12:14:00 EET
Deci, care zici că e pisicuţa? :)))
cine
morbo
cand
vineri, 15 ianuarie 2010 la 00:56:00 EET
observ si eu asa ca daca asta e un tigru obisnuit, un tigru siberian ar fi fost si mai si.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 15 ianuarie 2010 la 06:10:00 EET
@tomata: it's ok :)

@Nelinistitu': he he, stiu ca dimensiunile nu justifica diminutivu' ;))

@morbo: n-ar mai fi incaput in pat :)) asta e mic, are doar putin peste 2 metri ;))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)