on the verge of extinction... again

un mascarici si un ferrari

Pentru ca sunt prea obosita pentru orice altceva...

Mascariciul, adica eu. Ca sunt pictata pe fata exact ca unul. Ma rog, pe pleoape si pe buze. 1, 2.

Masina, tot asta de aici. Doar ca de data asta a fost vorba de o miniatura. La magazinul Ferrari de pe Victoriei. Peste exact 2 luni e ziua mea. Si cred ca e clar ce cadou o sa-mi fac. O sa am un Scaglietti. Unul mic.

Nu sunt asa rezistenta cum credeam...

7 pareri

cine
fleurdulys
cand
miercuri, 20 ianuarie 2010 la 23:23:00 EET
Wow,nu observasem pana acum ca ai ochi albastri si pistrui.Cute!
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 20 ianuarie 2010 la 23:41:00 EET
aaa... sincer, nici eu nu observasem... ca am ochi albastri. am crezut mereu ca sunt un fel de gri-verzui :-?? nu ca m-as pricepe :-?? om mai ignorant ca mine la capitolul asta nu stiu sa existe
cine
Drace
cand
joi, 21 ianuarie 2010 la 02:57:00 EET
Faină piesa, nu am mai ascultat de foarte mult timp genul ăsta... şi acum nu pricep deloc de ce îmi place, probabil pentru că mi se pare nou.
cine
brontozaurel
cand
joi, 21 ianuarie 2010 la 05:37:00 EET
Daca zic cand o ascult eu cu intentie si nu ca mi-o baga sfantu' shuffle... :)) cand astept dupa cate un update sau cand fac abdomene :))
cine
Mjöllnir
cand
joi, 21 ianuarie 2010 la 10:21:00 EET
Hai, că eşti chiar OK, de unde până unde măscărici? Cât despre Ferrari, păi maşina aia merită chiar şi aşa, mică :)
cine
Camil Stoenescu
cand
joi, 21 ianuarie 2010 la 10:46:00 EET
well, ar fi bine să tot fie „măscărici” de felul acesta.. :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 21 ianuarie 2010 la 11:13:00 EET
@Mjöllnir: Mascarici pentru ca de obicei nu ma pictez nici macar atat. Mascarici pentru ca nu ma pricep si ies niste chestii ciudate, nu un machiaj adevarat. De asta...

Iar masina e... superba. E printre preferatele mele daca e sa vorbim de ce au scos Ferrari in deceniul asta. Si, spre norocul meu, asta e si cea mai ieftina miniatura din cate am studiat eu aseara la magazinul ala.


@Camil: Nu si la circ :) Dau saracii faliment :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)