on the verge of extinction... again

sweet

Acum... un an si jumatate? doi ani si jumatate? s-a inlocuit coloana de caldura. Si una din tevile orizontale dintre coloana si calorifer. Ei bine,teava aia mi-au indoit-o atat de urat incat acum a cedat. Bine ca intamplator eram treaza, lucram si am auzit-o. In cateva minute dupa ce am auzit primul fasait aveam balta intr-un sfert din camera. A trebuit sa duc ceva munca de lamurire cu seful de scara pana sa-l conving sa vina la mine sa vada cat de urata e situatia si ca trebuie sa opreasca caldura ca sa nu-i inund pe toti pana jos. Pentru ca la inceput n-a vrut, ca nu poate lasa douazeci de familii in frig noaptea cand unii au copii mici. Ah, si e mai bine sa facem lac la mine si sa ii inund pe toti pana jos? Bun, macar argumentul asta l-a convins sa vina la mine si sa vada ca nu exagerez. Concluzie? Azi am instalatori pe cap, o sa-mi faca un dezastru monstru si o sa am un sfarsit de saptamana de cosmar. Ah, da, si pana vin instalatorii am de mutat un birou in forma de L de peste 4 metri patrati plus zece bibliorafturi plus peste 80 de carti plus o groaza de alte dracii pe care le mai am pe rafturile de sub biroul ala. Ca asa cu totul nu poate sa-l mute nici unu' care are de peste trei ori greutatea mea. Si bineinteles ca trebuie sa dau covoarele din hol si din camera la o parte, ca trebuie sa-mi feresc animalele de plus. Si covorasele cu delfini din baie pentru ca vor avea nevoie sa se spele pe maini. Ah, da, si va mai trebui sa dau o groaza de telefoane azi, in penultima zi de abonament, cand eu mi-am terminat minutele pe luna asta ieri seara. Sweet...

Da, aveam examen azi. Nici la asta nu ajung, ma distrez cu instalatorii...

5 pareri

cine
Camil Stoenescu
cand
joi, 21 ianuarie 2010 la 09:41:00 EET
stiu cum e. înarmează-te cu răbdare, vei avea nevoie :D
(și cheamă ajutoare pentru mutat chestiile grele)
cine
brontozaurel
cand
joi, 21 ianuarie 2010 la 09:51:00 EET
le-am mutat deja. singura.
cica vin la 10 instalatorii. asa mi-au zis si administratorul si seful de scara.
cine
Camil Stoenescu
cand
joi, 21 ianuarie 2010 la 12:05:00 EET
:D...ups. înseamnă că ce a fost mai greu a trecut (sper)
cine
Vlaicu
cand
joi, 21 ianuarie 2010 la 13:27:00 EET
Asta Mi s-a intamplat acum cativa ani

Suna ceasul. Ma trezesc. La munca. Shit. Not funny, really. Daca trebuie, trebuie. Ma dau jos din pat. Incerc. Pun picioarele jos. E rece. Mai rau, e ud. E balta. E balta peste tot in jurul patului. Nu se poate. Cum sa fie balta langa pat? E imposibil. A, gata, stiu. E totul clar acum. Visez. Vrea sa fie un cosmar? Mi-e mult prea somn pentru asa ceva. Chiar si in vis mi-e somn. Ma culc la loc. Ma trezesc eu mai incolo, cand se termina visul.
Acum chiar ca m-am trezit. Si e tarziu. Pun picioarele jos. Fleosc. Fuck. N-a fost un vis. De unde naiba atata apa? Asta e. Deschid usa si sar sa ajung pe hol unde e uscat si cald si bine. Fleosc. E in toata casa. De unde naiba atata apa?? Partea buna e ca am un motiv bun sa chiulesc de la orice trebuia sa fac pe ziua de azi. Partea proasta e ca nu pot sa ma folosesc de timp cum vreau eu chiar daca chiulesc. Not funny.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 22 ianuarie 2010 la 09:15:00 EET
ce-a fost mai greu de-abia acum incepe...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)