on the verge of extinction... again

ochi mari si sprancene ridicate

Sau de ce se mai minuneaza brontozaurel. Cu punctulete, ca altfel stau prost cu timpul.

  • Tocmai am primit un mail cu "Viziteaza profilul meu Netlog" de la un prof. Da, stiu, altii m-au vizitat in spital cand am fost cu aripa rupta, m-au sunat de ziua mea sa-mi spuna LMA, m-au scos in oras, dar (!) era vorba de oameni cu care am lucrat, oameni care ma cunosteau de un an, doi... cinci, sase.
  • De ce vin astia oare sa citeasca contoarele dimineata in timpul saptamanii? Si de ce nu anunta decat in dupa-amiaza zilei precedente?
  • Hainele pentru copii sunt mai ieftine si mai dragute decat cele pentru femei. Asta e de fapt o constatare veche, de pe la sfarsitul lui 2004, cand mi-am luat o geaca bej cu un calut mic pe piept de la raionul entru copii. Inca se numara printre preferatele mele. Miercurea trecuta a fost ultima data cand am dat o tura printr-un raion de copii. Am iesit cu un hanorac foarte dragut. 9 lei.
  • Comunicare. Un capitol la care suntem jalnici. Si asta n-are nici cea mai mica legatura cu furnizorii de astfel de servicii. Pentru ca ma refer aici la oameni. Tot de miercurea trecuta. Cand am iesit in oras si colegu' a interpretat al meu nu-mi trebuie nimic ca pe un nu exista nimic aici care sa-mi placa si m-a tarat apoi de acolo intr-o cofetarie, unde iar (!) evident ca nu mi-a trebuit nimic. Poate ca trebuia sa-i fi spus direct de la inceput "bai omule, eu ti-am zis sa iesim fiindca aveam un cadou pentru tine si vroiam sa vorbim putin, nu era o invitatie sa ma inviti undeva sa-mi faci cinste."

13 pareri

cine
Garm
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 12:40:00 EET
Astia care citesc contoarele sunt criminali. Pai eu nu am cum sa ii primesc Marti la 13:00 pentru ca la ora aia sunt la munca. Pot sa ma anunte si cu o luna inainte, doar nu o sa imi iau concediu pentru ei...

Cat despre comunicare, poate ar fi fost mai bine sa comanzi o cola :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 13:06:00 EET
Aproape nimeni n-o sa renunte sa mearga la munca sau la scoala doar ca sa fie acasa cand se citesc contoarele. Dar e cam aiurea sa nu fi stiut de asta si sa gasesti bilet in cutiuta postala ca trebuie sa te duci tu sa dai citirea... pana a doua zi. Mai ales cand ai destule altele de facut.

Si eu am renuntat la carbogazoase. De peste doi ani si jumatate aproape complet - adica eu nu mi-am mai cumparat, dar nici nu refuzam daca mergeam undeva si nu existau alternative mai bune. Si cu adevarat complet din august 2009 cand m-am simtit rau dupa. Ala a fost momentul in care am zis never again
cine
Camil Stoenescu
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 13:46:00 EET
mă simt aÈ™a de „eretic” acum având în vedere că beau cam 2 sticle de cola pe săptămână. coffee left aside, bineînÈ›eles :D
PS cunosc treaba cu contoarele. azi-dimineață, mai nou un tip de la dezinsecție. a stropit un pic pe aici, 2 camere, 50 mp - 100 roni. că așa e politica blocului. wtf. i-am dat ce, era să fac
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 15:08:00 EET
Eu i-am trimis la plimbare pe aia cu dezinsectia, ca mi s-a intamplat si mie sa-mi vina de doua ori la usa. Chiar daca mi-au zis ca trebuie, ca o sa am probleme, ca nu stiu ce... tot le-am trantit un "Da? Bine! Sa vina administratorul!" Bineinteles ca n-a venit nimeni.
cine
Camil Stoenescu
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 15:17:00 EET
eu nu suport gândacii de bucătărie, așa că am zis hai s-o fac și pe asta :D
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 16:16:00 EET
Gandaci de bucatarie n-am mai avut de cand a murit baba de sub mine (stiu, sunt rea :D ) si s-au mutat altii tineri care au renovat & dezinfectat. Inainte tot dezinfectam eu, da' tot nu scapam de ei gandaci. M-am trezit si cu ei in pat :)) Am avut un adevarat soc sa-mi trec mana prin par si sa simt gandacul :|
cine
morbo
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 20:06:00 EET
atunci un prigat sau un lipton. borsec apa plata! :)
si, numai tie ti-a trimis invitatia de vizitare a profilului? oricum, asa se intelege. ca daca o trimis la tot poporu' lui studententesc, mai sunt din astia.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 20:40:00 EET
Nu-mi place prigat si nici apa plata. Si de lipton m-am cam saturat.

Si... nu stiu, poate o mai fi trimis si la altii... habar n-am :-??
cine
Camil Stoenescu
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 23:00:00 EET
cel mai bun tot ceaiul negru rămâne :D
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 23:29:00 EET
Am tot bagat din ala sambata, duminica, luni... marti mi-a trecut :))
cine
Stefania
cand
sâmbătă, 30 ianuarie 2010 la 08:53:00 EET
nu prea am inteles ultimul punct, dar poate chiar lipsa de comunicare voiai sa o scoti in evidenta, nu? :)
cine
Camil Stoenescu
cand
sâmbătă, 30 ianuarie 2010 la 10:52:00 EET
:)) al meu s-a terminat. trebuie să mai trec pe la Cărturești :D
cine
brontozaurel
cand
duminică, 31 ianuarie 2010 la 03:05:00 EET
@Stefania: da, despre lipsa de comunicare era vorba. :)

@Camil: pentru mine e suficient teekane sau twinings (in special varianta mar + scortisoara). :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)