on the verge of extinction... again

obsesii

Am scris despre asta intr-un raspuns la un comentariu, dar am zis ca merita sa apara intr-o postare. Pentru ca mie mi-a placut enorm Jules Verne cand eram mica. Despre ce este vorba? Despre faptul ca Adevarul relanseaza colectia Jules Verne (link, screenshot). Miercurea asta si miercurea viitoare volumele vor fi gratuite, iar din 27 ianuarie vor costa 11 lei. Un pret excelent pentru o carte buna, zic eu.

"Catching dog-nappers is our business. After all, Scooby-Doo is a dog and we love him very much." Imi tot revine in minte replica asta. E din Decoy for a Dognapper (link, screenshot), al cincilea episod din primul sezon al seriei Scooby-Doo, Where are You? A fost prima serie Scooby-Doo produsa vreodata. Si prima pe care am vazut-o eu. Primele doua episoade pe care le-am vazut au fost Mine Your Own Business (link, screenshot) si The Backstage Rage (link, screenshot). Si au devenit desenele mele preferate.

4 pareri

cine
krossfire
cand
joi, 14 ianuarie 2010 la 14:44:00 EET
Au mai iesit cateva in asa numita colectie ''esentiala'' :)
cine
InBonobo.com
cand
joi, 14 ianuarie 2010 la 21:43:00 EET
super miscarea! sper sa tina, ca cica alt ziar ar fi dat faliment distribuind carti gratis..
cine
morbo
cand
vineri, 15 ianuarie 2010 la 00:54:00 EET
nu, nu, eu imi caut cartile alea vechi. sunt undeva printre alte mii, da' le gasesc eu.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 15 ianuarie 2010 la 06:20:00 EET
@krossfire: esentiale sunt toate :)

@InBonobo.com: si eu sper sa tina, ma simt bine sa vad ca se intampla asa ceva :)

@morbo: eu mi le stiu pe ale mele unde sunt ;)) chiar daca nu le am aici in Bucuresti :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)