on the verge of extinction... again

gand despre ipocrizie si clisee

Citeam un post un post despre clisee la fleurdulys si mi-am adus aminte de doua momente din octombrie. Atunci m-am enervat rau, dar n-am spus nimic, pur si simplu m-am carat. Si am luat la suturi o usa acasa, bineinteles.

E vorba de aia cu "urmeaza-ti visele"/ "fa ceea ce te face fericit(a)" si alte variatiuni. Toti imi vor binele, toti imi spun asta, toti ma sustin. Pana cand le spun ce ce imi doresc. Si brusc isi schimba atitudinea in "asta nu e bine"/ "e periculos"/ "poti sa te omori"/ "daca patesti ceva, cum o sa mai fie viata ta dupa aia"/ "trebuie sa te linistesti, sa-ti gasesti fericirea in lucrurile simple". Nu, nu vreau o viata normala, asa cum au toti. Intotdeauna mi-am dorit altceva. Bun, inteleg ca ti se pare o prostie riscul pe care mi-l asum, ca ceea ce ma face fericita ar putea sa ma omoare. Dar trebuia sa te gandesti la asta inainte sa scoti perla cu "urmeaza-ti visele!" Pot sa inteleg ca altii vad lucrurile altfel decat mine. Dar ma enerveaza schimbarile astea de atitudine. Denota superficialitate. Arata ca nu te-a dus creierul sa iei in calcul toate aspectele. Ca nu poti sa accepti ca altii pot sa gandeasca altfel decat tine. Ca te crezi detinatorul adevarului absolut. Ca iti imaginezi ca toti ceilalti trebuie sa se inchine la sistemul tau de valori.

Stii, as putea sa fiu si eu rea si sa-ti arunc in fata ca incerci sa-mi tai elanul nu pentru ca ti-ar pasa daca patesc ceva sau nu, ci pur si simplu ca sa incerci sa iti justifici tie insuti de ce tu nu faci nimic pe directia asta. Ca te ascunzi in spatele unui "nu merita" ca sa iti maschezi lenea si lasitatea. Si da, sunt constienta ca de cele mai multe ori nu imi iese prea bine, sunt constienta de consecinte, dar in momentele in care chiar imi merge sunt mai fericita decat as fi visat vreodata ca as putea fi. Si da, ma comport de cele mai multe ori ca un copil mic in asfel de situatii. Imi place sa jubilez - eu am putut, tu nu! Dar am muncit mult pentru asta, sa stii.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)