on the verge of extinction... again

amestec de 8 ianuarie

  • In primul rand, La Multi Ani! Si, daca tot sunt la capitolul asta, La Multi Ani! si pentru David Bowie si Robby Krieger. Si, poate multora nu le spune nimic numele, dar tot intr-o zi 8 ianuarie s-a nascut acum 186 de ani si Wilkie Collins.
  • 8 ianuarie a fost data la care a murit Iwao Takamoto in 2007. Cine nu stie cine a fost omul n-a avut copilarie. Da, stiu, nu toata lumea e obsedata de desene animate vechi si in special de Scooby-Doo asa ca mine. Totusi... Tot in data de 8 ianuarie a murit si Steve Clark in 1991 (toata bucata, interviurile si Switch625 sunt de pe Visualize). Avea 30 de ani. Da, imi place mult Switch625...
  • Si in urma cu cateva ore am descoperit ca Heidi au din nou un site pe care exista ceva informatii. E posibil sa nu fie ceva nou. Dar na, eu tot scriam doar heidi.ro. Si asa nu mergea. Si nu merge nici acum. Trebuie sa scriu si www in fata. Plus ca ei si acum, pe 8 ianuarie, ne mai ureaza un an nou plin de bucurii. Eu parca stiam ca asta se face pana cel tarziu pe 6-7 ianuarie. Noutati in ceea ce priveste produsele? Doar doua. Una care nu-mi place. Nu vad sa mai existe tableta Heidi Sour Cherry Dark, singura tableta Heidi din cele care se mai gasesc acum in magazine care imi place cu adevarat. Probabil ca asta inseamna ca o sa dispara si asta, la fel cum au disparut si toate celelalte sortimente Heidi care mi-au placut vreodata cu adevarat. Si a aparut ceva nou, ceva ce n-am vazut inca prin magazine - trufe de ciocolata. Da, bine, stiu, probabil ar fi trebuit sa calc de mai mult de trei ori prin magazine de la Mos Nicolae incoace ca sa si observ ceva.
  • Initial am zis ca e o nebunie, dar ma tot bantuie de mai bine de o saptamana. Patru-cinci zile sa ma mai astepte. Mda, stiu, nu sunt normala. De-abia astept bonurile de masa ca sa le schimb si sa-mi iau animalu' de plus. Care da, e... e... mai mult decat adorabil si mare si pufos, dar... Pe undeva ma tem ca il vreau pentru ca... dupa tot ce a fost in vacanta asta, in rarele ocazii in care am iesit din casa, urasc si mai mult oamenii. Iar animalele de plus nu m-au dezamagit. Ma simt mai bine cand iau un pufos in brate. Ieri dimineata mi-a fost rau. Si imi era frig si tremuram. Asa ca tigrul de plus de 2 metri din pat a fost din nou de mare ajutor.

4 pareri

cine
Neamtu'
cand
vineri, 8 ianuarie 2010 la 13:57:00 EET
Hm... iti trebuie un 'pufos' mai uman, draga mea. Nici un animal de plus nu se compara cu un tip, sa stii :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 8 ianuarie 2010 la 17:26:00 EET
Experienta mea spune exact invers.
cine
Neamtu'
cand
vineri, 8 ianuarie 2010 la 23:01:00 EET
Experienta de aia se numeste 'experienta', ca sa incerci pana ajungi la rezultatul dorit. Sau, macar la unul mai bun decat cel trecut.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 8 ianuarie 2010 la 23:24:00 EET
Nu mai vreau sa incerc. Imi face prea mult rau.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)