on the verge of extinction... again

am si eu o intrebare

Cum dracu' poate sa crape un robinet?E peste puterea mea de intelegere... Da, asa am niste nervi. Si sentimentul ala de "iar se duc dracului planurile mele". De data asta planurile pentru sfarsitul asta de saptamana, din cauza unui robinet care s-a decis sa crape asa, dintr-o data.

6 pareri

cine
Lucian
cand
joi, 28 ianuarie 2010 la 23:38:00 EET
Hi, hi ... daca tin bine minte chestia asta se numeste anomalia coeficientului de dilatare a aperi :D

Altfel spus apa(gheata) se dilata la inghet :D

Si uite asa robinetul crapa de ciuda.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 11:09:00 EET
In casa nu-s temperaturi negative...
cine
Lucian
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 15:48:00 EET
daca era robinetul aproape de perete, etc ... se mai poate ... altfel ... trebuie sa imi dai schema tehnica, parametrii, coeficientii de izolatie, numarul de la pantofi, pretul mediu la mere la cel mai apropiat magazin, numarul de agrafe din apartament, si inca cateva date esentiale
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 ianuarie 2010 la 16:12:00 EET
:))

e aproape de un perete interior...

s-a fisurat corpul robinetului, partea din capat unde are filet si se imbina cu piesa alaturata... mai bine de atat nu ma pricep sa explic :)
cine
Florin
cand
sâmbătă, 30 ianuarie 2010 la 18:06:00 EET
Lucrari proaste ? Frig ? Ghinion ? :))
cine
brontozaurel
cand
duminică, 31 ianuarie 2010 la 02:59:00 EET
cine stie... mi-a stricat planurile :|

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)