on the verge of extinction... again

secret

Rockers in my bed. There are two of us now.

O sa-ti spun ceva. Dar sa nu mai spui la nimeni, bine? Ramane secret, da?

You saved my life on Wednesday. People who have said so many times that they cared about me... they would have let me die. But you saved my life. I've got one little more thing to ask you. I don't want to die today. Or tomorrow. I've thought about something while I was hugging you. I don't really care about people's reasons. Not as long as their actions make me happy.

Atatea tampenii pe care as fi putut sa le fac. Si nu le-am mai facut. Pentru un animal de plus. Mi l-am luat, am venit cu el acasa si l-am luat in brate. Si am fost cuminte.

3 pareri

cine
Claudiu
cand
sâmbătă, 26 decembrie 2009 la 13:55:00 EET
Mișto felină...

btw, boxele alea Logitech sunt foarte bune.
cine
Neamtu'
cand
luni, 28 decembrie 2009 la 14:27:00 EET
Pare a fi mai mare decat tine :)) Asa e?
cine
brontozaurel
cand
luni, 28 decembrie 2009 la 15:03:00 EET
@Claudiu: nici nu observasem ca le-am prins in poza :))

@Neamtu': asa e :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)