on the verge of extinction... again

abecedarul amintirilor

Alice Cooper cu Hey, Stoopid auzindu-se din boxe. Adidasii mei verzi cu scai.
Bautura racoritoare in paharul rosu de pe birou... pe vremea aia inca eram cu Pepsi Twist. Blugii mei verzi rupti in genunchi.
Covorul rosu. Carcasele colorate pentru CD-uri si DVD-uri.
Draperiile rosii care ajungeau pana jos. DVD-urile mele imprastiate pe tot biroul. Dezamagirea pe care am tinut-o doar pentru mine. Durerea aceea ascutita.
Elefantul desenat pe mapa mea albastra. Desenele animate cu Tom si Jerry.
Foile de matematica roz, galbene, verzi, mov, albastre.
Gentuta mea neagra Polly.
Hartia fina de xerox.
Imprimanta scotand zgomote care faceau urechile pisicii sa se miste intr-un mod foarte amuzant.
Jeleurile in forma de animalute... decapitate fara mila de dintii mei.
Lumanarea parfumata. Lacrimile cu care ma luptam uneori.
Mapele mele pe care erau desenate diverse animale.
Nasul meu deasupra lumanarii parfumate.
Oglinda mare in care ma vedeam toata.
Pisica pandind fiecare miscare a cursorului pe monitor. Prajiturile de la cofetaria Alice.
Revista auto, motor si sport pe genunchii mei.
Siemens A50, telefonul meu din perioada aceea, pe birou, printre DVD-uri. Senzatia aceea de greata.
Temele acelea la Java care imi dadeau batai de cap.
Umbrela mea verde. Ursuloiul acela mare.
Vaza de un rosu inchis.
Zaharul vanilat intr-un pliculet galben in gentuta mea.

5 ani dupa...atatea lucruri s-au schimbat... si atatea altele au ramas la fel... serios. Detergentul de vase s-a schimbat, temerile mele au ramas aceleasi. Si in continuare urasc tot restul lumii. Don't any of you dare to expect that I save you - I'll be lucky enough if I can save myself. Yeah, I know... Such a cheap cliche...

4 pareri

cine
bogdan
cand
joi, 10 decembrie 2009 la 01:07:00 EET
De ce crezi ca s-ar astepta cineva sa il salvezi?Fiecare isi frange sinapsele doar pentru el si impreuna cu el.Asa ca nu te gandi ca maine o sa fie mai bine.Ia-ti clipa de acum si tine cu dintii de ea.Totul din jur,spam.
cine
brontozaurel
cand
joi, 10 decembrie 2009 la 02:14:00 EET
Pentru ca mi-a cerut asta. Direct, fara ocolisuri. Si i-am zis exact ce am scris aici.
cine
Drace
cand
joi, 10 decembrie 2009 la 03:13:00 EET
Pisica, mai degraba, pandea fiecare miscare a mouselului... stiu ca e veche! :D
cine
brontozaurel
cand
joi, 10 decembrie 2009 la 03:43:00 EET
Hehe, daca ai fi vazut-o cum incerca sa prinda cursorul de pe monitor :D Sau mai pandea miscarea foii trase de imprimanta sau a DVD-writer-ului :D Era criminala :))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)