on the verge of extinction... again

try to understand

Miercurea trecuta puneam pe twitter si pe messenger o intrebare referitoare la o poza facuta in dimineata aceea. Aveam de gand sa scriu joi despre asta. Am fost lenesa, lipsita de chef, prinsa in alte frustrari si n-am scris nimic pana acum.

Deci... de ce are nevoie tipa din poza? Raspunsurile primite au fost alte haine, creier, elasticitatea nesfarsita a pielii, alta culoare de par, ceva kilograme in minus, tratament intensiv = sex, sa mai dea jos sunculita, alta geanta, un prieten bun sa-i spuna ca n-o mai incap blugii. OK, thanks people (dugy, Dan Sandu, Dan Ghemes, Ciresica MaMeMiMoMu, AntiMizerie, Ovidiu & people with no link).

Am facut poza pentru ca mi-a atras atentia. Si nu in sensul pozitiv. Pentru ca mi-e greu sa inteleg de ce. De ce se imbraca ea si alte fete asa. Ce nu imi convine? Pai ma cam sperie. Evident ca blugii aia o strang groaznic. Si ma cam sperie sa imi imaginez cum arata pielea ei in zona aia. Da, stiu, am eu o obsesie pentru piele... Nu pot sa nu ma intreb cum rezista sa umble asa. Dupa ce s-a urcat in metrou s-a asezat pe un scaun. Stand jos o sugruma si mai tare. Nu pot sa nu ma gandesc... oare n-o doare? Nu e deloc in regula sa umble sugrumata asa. Se cheama "jeans disease" (links 1, 2). Asa ca, dupa mine, raspunsul la intrebarea pe care am pus-o miercuri seara ar fi ca, in primul rand, are nevoie sa o pocneasca drept in cap ca nu e in regula... nu conteaza cum. Sa-i spuna asta o oglinda-oglinjoara, un prieten bun, un medic, nu conteaza cine. Important este sa o convinga.

Trecand acum de la aspectul practic la cel estetic... De ce? De ce si-ar dori sa arate asa? Nu, nu arata bine. Nu, nu pare atractiva. Genul ala de blugi stau ca dracu' pe persoanele fara talie. Si aici intra atat cele care au ceva (mai multe) kilograme peste cat si femeile-snur. Adica majoritatea. Ca sa poarte asa ceva si sa arate bine e nevoie de talie de viespe si de niste solduri ceva mai late. Adica asa ca ca muierea asta (though jeans are sooo not her style). Sau in cel mai rau caz ca brontozaurel.

Poate ca ar putea sa arate bine. Cei carora le-am cerut parerea pe Y!M au vazut ca mai am o poza, in care i se vede si mutra si din care se poate observa ca nu este deloc urata la fata... poza pe care totusi nu o voi pune pe net. Insa nu arata bine imbracata asa. Daca ea isi imagineaza altceva... are nevoie de o oglinda-oglinjoara cinstita care sa o readuca cu picioarele pe pamant. Daca este constienta ca nu poate sa arate bine, dar imbracandu-se asa va atrage atentia... ei bine, are dreptate. Da, atrage atentia. Da, se vor gasi barbati pentru care sa fie buna. Insa... e posibil sa-i scape doua aspecte importante, zic eu: unu, de ce, aratand asa, e buna pentru... hmmm, totusi destul de multi barbati si doi, de ce faptul ca atrage atentia nu e neaparat ceva pozitiv.

De ce vor exista destui barbati pentru care sa fie buna? In primul rand, e femeie si are o gaura. OK, mai multe, dar eu ma refeream la una anume. Si, pentru unii precum tipul din filmulet, orice gaura e buna. Inclusiv gaura unei banci din parc. In al doilea rand, aratand asa pare nu doar foarte disponibila, ci chiar de-a dreptul disperata. Cu alte cuvinte, pare o prada usoara. Probabilitatea sa refuze un mascul, orice mascul (si sa ii raneasca in felul asta orgoliul) pare foarte mica. Pare o batalie deja castigata inainte de a fi inceputa. Si orice Don Juan-Mizerie, nesigur pe el, va profita de o astfel de ocazie de a-si spori putin increderea in fortele proprii. Ah, si mai exista o posibilitate, care are totusi ceva in comun cu primele doua: barbatul are si in cazul asta o problema.

Apoi... mie mi-a atras atentia. Dar nu intr-un mod pozitiv. Mi-a atras atentia pentru ca nu mi s-a parut natural sa se reverse asa din haine. Am facut poze si am pus-o pe una din ele pe net. Poate ca la fel au facut si altii. Poate ca altii, vazand-o, au chicotit si s-au amuzat pe seama ei... mai mult la fel sau mai putin discret. La fel cum s-au amuzat destui pe seama mea martea trecuta cand ma intorceam fara botina dreapta... ca fugise cutu' cu mare parte din ea in bot... si ce-mi mai ramasese mie nu mai era ceva care sa fie purtabil. Si hai sa mergem mai departe. Sa scoatem discretia din ecuatie. Cineva poate sa-i spuna direct si intr-un mod cat se poate de rautacios ceea ce crede despre felul in care arata. Si asta poate s-o trimita direct in patul de acasa sau chiar in cea mai apropiata toaleta publica pentru o portie sanatoasa de plans.

Da, stiu, e natural ca o femeie sa vrea sa atraga atentia barbatilor si e natural ca un barbat sa vrea sa atraga atentia femeilor. Si e natural ca o persoana sa vrea sa atraga atentia. E natural si in unele cazuri util ca o persoana sa vrea sa atraga atentia prin felul in care arata. Stiu asta al dracului de bine. Si eu am practicat si practic asta in continuare. E drept ca la mine e vorba de costum si nu de haine mulate. Da, de cele mai multe ori profit de perechea de craci din dotare, costumul incluzand o fusta scurta/ o pereche de pantaloni scurti de stofa. Exista si situatii in care urmaresc special sa evit sa para ca as face asta asa ca apelez la pantaloni lungi (din pacate, pantalonii lungi mie mi se par si cam incomozi). M-am convins ca e foarte util in situatia in care nu interactionezi cu o persoana decat cateva minute si trebuie sa lasi o prima impresie ceva mai greu de uitat. Stiu ce inseamna ca pe o vreme absolut mizerabila (asa cum a fost azi ieri) sa ma imbrac in fusta scurta/ pantaloni scurti de stofa, camasa, cravata, sacou. Bineinteles completate de o geaca groasa, un fular si o caciula de mohair atunci cand ies afara, dar totusi... majoritatea studentilor (la poli - e oare necesara completarea?) nu se imbraca asa. Si, cum sunt constienta de faptul ca o asfel de costumatie atrage atentia, nu ma imbrac asa atunci cand ma simt ca dracu' si nu-mi doresc decat sa fiu cat mai invizibila. Nu, o fac atunci cand ma simt mai... razboinica. Atunci cand, desi sunt, numai timida nu voi parea. Atunci cand nu sunt dispusa sa negociez. Atunci cand stiu al dracului de bine ca imi permit sa-mi scot gherutele... la intimidare sau chiar si sa zgarii un pic. Bineinteles ca asa ca in poza aia cu rafturile in dezordine (adica avand atata piele la vedere) nu prea ies pe strada decat vara cand se crapa de zi/ dupa ce se intuneca si doar pana la un super/hiper-market. Si bineinteles ca se mai adauga intotdeauna si anumite subtilitati cum ar fi gelul de dus care lasa mici particule sclipicioase in piele, gelurile de dus/ sapunelele/ deodorantele cu arome de fructe/ ciocolata/ vanilie.

Concluzia? Aaa... exista oare asa ceva? Ganduri multe si alandala mi-au tot venit in destule randuri de miercurea trecuta... concluzii insa nu prea ma duce creierasul cat sa trag... Poate doar ca suntem (mai ales eu!) niste creaturi complicate.

A, da, mai era ceva. Referitor la una din sugestii. Probabil ca, daca ar avea parte de tratament intensiv = sex, nu si-ar mai dori asa tare sa atraga atentia cuiva, oricui si n-ar mai iesi din casa imbracata asa. Zic eu... e posibil sa ma insel, cine stie...

18 pareri

cine
Drace
cand
vineri, 6 noiembrie 2009 la 01:18:00 EET
Nu am mai ascultat pana acum o piesa Amon Amarth pana la sfarsit, pentru ca mereu i-am considerat comerciali, dar clipul e fain, cu razboinici! :)

Si eu primesc des recomandarea sa ma imbrac/tund altfel (chiar azi la magazin un copil a inceput sa strige in mod repetat, mama, mama, piratul, piratul... eram si nebarbierit) si nu vreau sa schimb nimic, asa ca ma indoiesc ca fata ar asculta pe cineva daca i-ar spune ca nu ii sta bine, desi este evident, si sunt de acord ca genul ala de haine o dezavantajeaza total.
cine
Zorin
cand
duminică, 8 noiembrie 2009 la 16:01:00 EET
concluziile sunt mai putin importante decat opiniile; concluziile imi amintesc de un sertar care se inchide...
cine
brontozaurel
cand
duminică, 8 noiembrie 2009 la 20:09:00 EET
@Drace: Eu n-am absolut nici o problema cu piratii :D Chiar ma uit dupa pirati :"> Si recomandari de "altfel" am primit si eu... Sa nu mai port tricouri cu moartea, sa nu mai port fuste scurte, sa port doar blugi. Si eu tot cum imi tuna. :)) O zi pe botine cu toc si fustita gen uniforma, in ziua urmatoare in tricou cu doamna cu coasa si geaca de piele :)

@Zorin: eu nici nu ma pricep sa trag concluzii :-??
cine
Bogdan Epureanu
cand
marți, 10 noiembrie 2009 la 03:43:00 EET
@brontozaurel: daca m-as lovi de tine zilnic as zice ca ai o sora geamana :))
cine
brontozaurel
cand
marți, 10 noiembrie 2009 la 13:21:00 EET
@Bogdan Epureanu: aaa... nu m-am prins :-??

@FiD: nu ma intereseaza sa particip la concurs si sterg comentariile-reclama
cine
Dragos Bunea
cand
marți, 10 noiembrie 2009 la 22:02:00 EET
ba pizda proasta! vezi ca altii mai si muncesc si nu stau toata ziua sa se uite la idiotii care comenteaza pentru a-l sustine pe maretul demaio. te invit idioato la Tulcea sa vii sa vezi unde muncesc. esti o cretina pentru ca nu poti gandi independent. acel blog l-am facut si nu am avut timp sa ma ocup de el, deoarece spre deosebire de paparude ca tine si altele care nu au ce face, alti mai au si de administrat o afacere, mai au de facut cumparaturi, mai au de vazut filme , mai au de trait si in viata reala. uita-te la tine, ce pula mea faci toata ziua. chiar te crezi interesanta in lumea ta,nu? ala daca spunea despre mine ca sunt frasu' lu' guta sau salam tu ca o sclava fidela chiar il crezi. te rog nu te obosi sa-mi raspunzi, nu-mi pasa.bogdan ala probabil inca il sterge mamicuta la cur dupa ce se caca pe el cand asculta "metalhead" ....ai mars la tine si ai tai.
cine
brontozaurel
cand
marți, 10 noiembrie 2009 la 22:12:00 EET
numai atat? =)) hai ca poti mai mult...
cine
DeMaio
cand
marți, 10 noiembrie 2009 la 22:21:00 EET
Aşa îţi tratezi şi femeia, mă nenorocitule? Cum care femeie? Aia pe care ţi-o pun eu mâine pe blog, să-ţi vadă lumea slăbănătura blondă şi spelbă. Şi îţi mai fac o surpriză, ţăran nenorocit, să râdă lumea de tine până când nu va mai putea. Şi ce afacere administrezi, mă ţăranule? Site-ul ăla care de fapt este un script? O duci pe danutza_scumpikafoc la produs şi tai chitanţă? Hai, că se poate şi mai aproape, îţi garantez eu asta.
cine
fleurdulys
cand
marți, 10 noiembrie 2009 la 22:49:00 EET
sa ma scuze bronto de offtopic, dar, bogdane, chiar e cazul sa te cobori la nivelul lui? Lasa-l in pace, cainii latra, caravana trece.
cine
Florin
cand
marți, 10 noiembrie 2009 la 23:14:00 EET
Si io gandesc ca Fleurdulys. Acum sincer, dupa n argumente, omul tot nu-si realizeaza sau nu-si accepta conditia.
Si sa ma ierte cine poate, trebuie sa fie rau de tot, mai ales pentru halul in care se adreseaza unei femei.
cine
brontozaurel
cand
marți, 10 noiembrie 2009 la 23:33:00 EET
am zis si eu la un moment dat intr-o discutie pe messenger ca ne bate doamne-doamne ca radem de un om sarac cu duhul...
replica a fost absolut geniala: "bai iti dai seama ca doamne-doamne se tavaleste pe podeaua raiului acum? =)) stii ca ingerasii is si ei pe jos?"
oricum, isi pierde repede farmecul...
cine
Dragos Bunea
cand
marți, 10 noiembrie 2009 la 23:35:00 EET
idiotul ala nu intelege nimic. afacere = firma infiintata iulie 2008 c.a 12 luni = 118.000 ron , da un idiot de ziarist ca tine care stie sa inceapa un razboi de dragul de a avea vizitatori si comentarii ce dracu sa stie. scrie ma dezaxastule de cine vrei tu. macar asa da-ti arama de tot pe fata, complexatule!
cine
Dragos Bunea
cand
marți, 10 noiembrie 2009 la 23:43:00 EET
eu renunt. am scris ultimul post. e despre voi. el e bolnav. pfffff! am luat-o ca pe o gluma dar tu esti bolnav rau,sincer! adio dezaxastule!
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 11 noiembrie 2009 la 00:21:00 EET
Iti multumesc. Si nu doar in numele meu. Murim toti de ras aici. Ca esti agramat probabil ti s-a mai zis. Te informez cu ocazia asta ca stai prost si cu matematica. Ah, i-am facut si printscreen in caz ca te razgandesti si il stergi cum ai facut si cu postul in care te plangeai ca nu se poate comenta dupa ce ti-am demonstrat contrariul.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 11 noiembrie 2009 la 10:42:00 EET
@fleurdulys: Limbricul ar trebui sa-si ceara scuze, ca el a initiat off-topic-ul. Cum el n-o s-o faca, imi cer eu scuze ca i-am permis asta doar ca sa ma distrez pe seama lui.
cine
Bogdan Epureanu
cand
miercuri, 11 noiembrie 2009 la 12:31:00 EET
@brontozaurel: ma refeream la modurile tale complet diferite de a te imbraca :) ziceam ca daca te-as vedea as crede ca esti doua persoane diferite, adica ca ai o sora geamana. :P
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 11 noiembrie 2009 la 12:34:00 EET
Aha, am inteles *-:) acum :D
cine
Bogdan Epureanu
cand
joi, 12 noiembrie 2009 la 20:59:00 EET
Stiam eu ca esti un brontozaurel istet si o sa intelegi. ;)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)