on the verge of extinction... again

latura superficiala a obsesiilor

Ma intrebam ce e superficial si ce nu. Pentru ca nu eram foarte sigura ce va ramane pe blogul celalalt si ce va trece aici. Unele lucruri nu sunt total intr-o parte sau alta. Politica e pe blogul superficial. Ce-am patit aseara la fel. E un fel de-a zice, nu mi s-a intamplat nimic rau aseara. Ce vad pe strada tot aici. Cand vine vorba de ceea ce imi place, de obsesiile mele, insa... Si apoi mi-a picat fisa. E superficial ceea ce as putea sa dezvalui oricui. Asta era si ideea. "Ce" imi place, aici. "De ce" imi place de fapt, dincolo.

De luna asta. Sapunele cu arome de fructe de la The Body Shop si ciorapi Gatta.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)