on the verge of extinction... again

sa nu...

Sa nu ne enervam, sa nu tipam unii la altii, sa nu generalizam, sa nu dam vina pe cine nu trebuie, sa nu ne varsam nervii pe prima persoana, sa nu dam cu pietre.

Sa ma ia al' cu coarne ca incerc. Dar parca toate se incapataneaza sa mearga prost.

Vremea e de rahat. Ploua. Si eu mi-am rupt azi pelerina de ploaie. Pelerina mea de ploaie care imi placea mult. Pentru ca detest umbrelele. Le detest pentru ca vantul mi le intoarce sau mi le trage asa tare din mana ca ajunge sa ma doara. Le detest pentru ca trebuie tinute intr-o mana care imi amorteste si imi ingheata pe maner. Asa ca nu mi-a parut prea rau cand vantul m-a lasat fara umbrela. Macar am scapat de toate neplacerile astea. Sa incerc deci sa vad si partea buna a faptului ca mi-am rupt pelerina mea de ploaie transparenta: at least I won't have to worry I look as if I'm wearing a giant condom.

Urasc hotii si lenesii si nesimtitii. Ieri cand m-am intors de la facultate aparuse pe usa de la bloc un afis care ii sfatuia pe oameni sa nu dea drumul "persoanelor neautorizate" pentru ca au tot avut loc furturi. Mda. Acum vreo doua saptamani cineva mi-a incercat din nou usa. Nici afisul ala n-a avut viata lunga. Dupa numai cateva ore era sfasiat. Noaptea trecuta cineva l-a lasat pe tati fara rotile din spate de la masina. Tati n-a observat asta de dimineata (era inca intuneric la ora aia) si a vrut sa plece. Ce s-a intamplat... cred ca nu e greu de ghicit. Cat de rau e nu stiu inca. La ora la care am vorbit cu el inca ploua torential asa ca nu apucase sa vada cum arata pe dedesubt. Ma rog, am vorbit nu e termenul ce mai potrivit pentru ca deja era nervos si a inceput si sa urle la mine. S-a mai linistit cand i-am zis sa vorbeasca frumos ca eu n-am urlat la el, dar nici faptul ca i-am zis asta nu cred ca i-a picat bine. Deci urasc indivizii de genul asta. Mars la munca, nu la furat. Urasc faptul ca probabil se justifica cum ca ei n-au cum altfel, ca nu se intampla nimic daca fura de la un bou, ca e in regula pentru ca ala are masina straina, are de unde. Urasc justificarile de genul asta. Pentru ca boul ala lucreaza de dimineata devreme pana aproape de miezul noptii in timp ce ei lenevesc, pentru ca boul ala pune niste bani deoparte in timp ce ei ii arunca pe bautura. Chiar, se pare ca a devenit ceva ciudat rau sa pui bani deoparte. De fiecare data cand merg la banca sa depun bani in cont (nu se intampla prea des, dar macar incerc, na) sunt mereu intrebata daca e pentru o rata. Nu nene/ tanti, pur si simplu pun si eu ceva bani in cont, sa stiu ca am in caz ca ____. Chiar sunt asa ciudatenii oamenii care nu au de platit rate si mai si economisesc ceva? Si asta nu din venituri prea mari. Urasc nesimtitii carora li se pare amuzant sa zgarie o masina doar pentru ca e noua si pentru ca se gandesc "las' ca daca a avut bani sa-si ia masina asta..." Uite ca eu zic ca se gandesc prost.

Urasc oamenii care se cred mereu in vacanta. Vreau sa achit si eu ceva. Inteleg, e in pauza de masa sau are nevoie sa mearga la baie, pot si eu sa revin peste un sfert, o jumatate de ora, o ora. Dar cand vin de patru ori in aceeasi zi si nu pot sa platesc pentru ca nu e nimeni acolo desi am venit in timpul programului... asta deja se cheama lene. Si nesimtire.

Urasc nesimtitii din Gara de Nord care cumpara euro cu 3.2 lei. Ma refer la casa aia de schimb valutar dintre Spring si McD. Nu, eu n-am avut treaba cu ei si sper sa nu am nevoie. Mai vazusem pe un blog (nu mai tin minte unde, a mai vazut cineva postul ala? gata, mi-am adus aminte, despre articolul asta era vorba) o poza la o casa de schimb de pe Magheru 13 Septembrie unde e la fel.

Urasc faptul ca deja a inceput semestrul, deci teoretic s-au facut deja ore (practic e alta chestie, ca vineri am stat si am asteptat de fraiera) si inca nu stiu ce materii o sa fac semestrul asta... pentru ca s-a schimbat programa.

Urasc multe chestii. Asta mereu. Dar azi e mai intens decat de obicei. Nu vreau sa ajung sa generalizez si sa spun ca urasc tara asta de lenesi, nesimtiti, hoti si imputiti... desi asta e unul din primele ganduri care imi vin in minte.

Iar eu ma simt in continuare ca o jucarie stricata. Din motivele enumerate mai sus plus inca unul. Sunt o creatura curioasa. Si dau click pe link-urile (o, la dracu'... scrisesem initial "link pe lick") pe care si le pun oamenii la status. Si dupa un un astfel de click am ajuns pe youtube la videoclipul asta. Imi place. Mult de tot. Si imi aminteste de o perioada din viata in care credeam ca am luat-o de la capat, ca voi face totul sa mearga bine din nou dupa un an catastrofal. Insa n-a fost asa. Lucrurile au ajuns sa mearga chiar mai prost. Si daca am scris ceva anapoda... sa-mi spuneti si mie ca eu cam pic de somn ca n-am mai dormit de multisor.

PS - Sa scriu si ceva frumos. Am primit un trandafir. Roz.

2 pareri

cine
Florin
cand
sâmbătă, 3 octombrie 2009 la 17:38:00 EEST
"Dar parca toate se incapataneaza sa mearga prost" cunosc perfect starea. Se mai intampla, ii bine ca nu tot timpul.
Trimite ploaia catre mine, ca-mi place, daca vad urme de soare incerc sa le trimit catre tine.
Realizez ca nu am purtat niciodata peletina. Nici umbrela.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 4 octombrie 2009 la 03:32:00 EEST
Mi-ar placea mie sa cunosc o metoda de a trimite ploaia de aici...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)