on the verge of extinction... again

imagini ramase pe creieras

Marti.
Un nene cu un pui de collie. Mi-a placut pentru ca avea o blanita frumoasa si curata, pentru ca era vioi si parea fericit (ma refer bineinteles la catel, pe nenea care era cu el nu l-am studiat). Am mers in dreptul lor de la mine pana aproape de statia de metrou Grigorescu (cam 5 minute). Si ma tot uitam la catel. Si m-a facut sa zambesc.

Sala Orange din Leu arata bine, dar cred ca e bine sa nu intre acolo prea multa lume cu incaltarile pline de zapada. Pentru ca, dupa ce se topeste zapada, probabil se transforma in patinoar. N-am inteles ce e cu panourile cu imagini ale unor ruine grecesti. Se potrivesc acolo ca nuca in perete. In fine. M-am bucurat ca scaunele nu sunt din alea in care risc sa imi agat strampii.

Balti. Multe. Am pacalit ploaia la limita. A inceput cand ajungeam eu in Leu si se terminase cand am plecat. A inceput iar cand intram la metrou, dar cand am iesit de la metrou nu mai ploua. Insa tot mi-am stropit pantofii. Pantofii... ufff! Imi plac mai mult sandalele. Dar saptamana asta a fost mult prea rece pentru sandale. Mai mult, de joia asta incep sa merg cu botinele pentru ca si in pantofi mi-au cam inghetat degetele.

Crengi miscandu-se haotic. Am iesit aseara sa-mi iau biscuiti. Special ca sa imi iau biscuiti, in caz ca n-am fost destul de clara. Asta in conditiile in care afara era groaznic de frig si batea un vant care aproape ma lua pe sus. Si nu am gasit biscuiti cu cacao. Am gasit doar cu vanilie si mie nu-mi plac biscuitii cu vanilie. Sunt tolerabili, dar atat. De placut imi plac cei cu cacao. Dar nu-mi doream sa caut cu cacao prin alta parte... nu pe o asemenea vreme. Si de alt fel de biscuiti cu cacao nu aveam bani. N-aveam decat aia 40 de bani. Si atat.

Miercuri.
Soare. Soare cu dinti... din pacate. Am inghetat. Maine imi iau din nou fusta si strampi grosi. Azi am fost cu pantalonii roz care sunt largi de la genunchi in jos si mai au si cate o crapatura pe lateral... brrr! Mi-au inghetat si mainile. Poate ar trebui sa incep sa-mi iau manusi. Desi... n-as vrea sa trec la chestii prea groase de pe acum. Ce-o sa fac atunci cand temperaturile o sa coboare sub zero?

Monitoare widescreen. Aaa... nu le vad rostul? Serios, de ce au bagat in laboratoarele alea monitoare widescreen?

O carte cu coperti colorate. Si a fost un moment in care mi-a picat prost ca sunt falita. Pentru ca nu le primim inainte sa le platim. Si e un laborator la care presimt ca n-o sa ma descurc. Am facut doar doua probleme si putin din sapte. Si nu din cauza ca mi s-a facut rau in timpul laboratorului. Bine macar ca baia e la un metru de usa laboratorului.

O prezentare colorata. Din cat a parcurs profu' rapid .ppt-ul in fata mea, ca eu nu ma mai simteam in stare sa raman si la cursul ala asa ca i-am cerut sa-mi dea prezentarea pe stick. Daca-i spuneam sa mi-o trimita pe mail exista posibilitatea sa uite.

O individa obeza cu un copil care nu parea in nici un caz subnutrit cersind in metrou. Mi-a parut rau de copilul ala pentru ca ii tot punea intrebari si parea istet. Dar probabil ca nu va merge la scoala pentru ca va fi trimis la cersit. Si apoi am ajuns acasa si am citit asta.

7 pareri

cine
Bogdan Epureanu
cand
joi, 15 octombrie 2009 la 00:49:00 EEST
Mie imi plac mai mult biscuitii cu vanilie decat aia cu cacao. :P
cine
brontozaurel
cand
joi, 15 octombrie 2009 la 01:08:00 EEST
Fiecare cu gusturile proprii... I'm a cocoa intense person.
cine
Florin
cand
joi, 15 octombrie 2009 la 07:13:00 EEST
Collie sunt tare frumusei si foarte afectivi si jucausi. Eh ... ce vremuri . Monitoarele widescreen sunt ai ieftine (pentru aceeasi diagonala) si rar mai gasesti monitoare 4:3, din pacate.
cine
krossfire
cand
joi, 15 octombrie 2009 la 13:30:00 EEST
Asta voiam si eu sa zic cu widescreenurile, sunt mai ieftine si uneori rezolutiile sunt groaznice. Eu umblu in caciula si manusi.
cine
brontozaurel
cand
joi, 15 octombrie 2009 la 16:33:00 EEST
@Florin: Nu ma pasioneaza in mod deosebit collie, probabil din cauza botului ala, dar o blanita ingrijita mi se pare atractiva chiar si pe un caine dintr-o rasa dupa care nu sunt nebuna.

@Krossfire: Si eu mi-am luat manusi azi :D

@both: Nu-mi plac widescreen-urile si mai ales pentru un laborator la care se face programare mi se pare total aiurea sa ai WS. De ce? pentru ca eu vreau sa vad cat mai multe linii de cod deci ma intereseaza ca monitorul sa fie cat mai inalt (!!!), nu cat mai lat. Iar pe monitoarele alea (cu diagonala mai mare decat a monitorului meu de acasa! ca au peste 20") am 1280x720... asta in timp ce pe monitorul meu de 17" am 1280x1024 :|
cine
DeMaio
cand
joi, 15 octombrie 2009 la 17:22:00 EEST
Mie îmi place la nebunie comentariul primului. Mă întreb doar la ce s-a gândit când l-a lăsat. Sau dacă s-a gândit :)
cine
brontozaurel
cand
joi, 15 octombrie 2009 la 18:08:00 EEST
Sunt prea obosita ca sa-mi pese ce gandesc de fapt altii. Dar daca sunt mai libera, daca intru la banuieli si actionez pe baza lor se poate sa rezulte un script rautacios...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)