on the verge of extinction... again

eu m-as fi injurat azi

Treceam strada (1 Decembrie 1918) ca sa ajung la metrou. Pe trecere, pe verde... Na, in situatia asta masinile care veneau de pe strada perpendiculara (Pallady) si o luau pe 1 Decembrie taiau oricum trecerea. Insa nici una nu venea cu viteza mare si mai si incetinisera. Si deodata am vazut ca tasneste o motocicleta pe care nu o observasem pana atunci. Si m-am oprit in mijlocul strazii, desi si el incepuse sa incetineasca. Pentru ca nu stiam ce e in creierul omului ala, daca are de gand sa ma lase si el sa trec sau si-a calculat ca are timp sa treaca prin fata mea si mi-a fost frica, d-aia. Chiar daca treceam pe trecere, pe verde. Pentru ca in momentul in care ai oasele rupte sau chiar mai rau, simplul fapt ca se recunoaste ca nu a fost vina ta nu te repara instant. Dupa secunda aia in care am ezitat mi-am continuat drumul repede, sa eliberez trecerea ca sa poata elibera si ei intersectia. Insa dupa aia nu m-am putut sa nu ma gandesc cum s-a vazut oare situatia din partea cealalata. Din partea cealalta am fost probabil vaca-aia-care-s-a-oprit-in-mijlocul-trecerii-desi-avea-verde-si-nu-s-o-gandit-ca-tot-eu-as-fi-dat-de-dracu'-daca-o-loveam. Serios, eu m-as fi injurat. Stiu ca atunci cand sunt in masina mai am ganduri de "hai, ce dracu' astepti, vrei sa te iau eu de manuta sa te trec strada?"

Si totusi, daca eu si motociclistul ne-am fi sincronizat prost...

8 pareri

cine
Florin
cand
sâmbătă, 10 octombrie 2009 la 10:29:00 EEST
Io nu. Cand sunt pieton la fel fac si io, chiar daca ii verde, chiar daca sunt pe trecere, ma feresc de masini si iau in calcul varianta dezavantajoasa. Ca sofer, asemenea, chiar daca omul nu-i hotarat sa treaca, tot opresc, chiar daca-i rosu pentru pietoni, tot incetinesc la trecere.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 10 octombrie 2009 la 15:18:00 EEST
Stiu ca e natural, dar tot ma simt vinovata ca am incurcat.
cine
Drace
cand
luni, 12 octombrie 2009 la 15:38:00 EEST
Eu daca vad ca se apropie o masina, indiferent ca trecerea are sau nu semafor, si daca e verde, pana nu opreste nu fac un pas, in schimb, daca e liber, traversez pe oriunde, chiar si pe rosu... nu vad de ce sa te simti vinovata.
cine
brontozaurel
cand
marți, 13 octombrie 2009 la 00:47:00 EEST
Hehe, pentru ca stiu cum vad lucrurile din masina. Adica vreau ca omul de pe trecere sa traverseze repede ca sa-mi continui si eu drumul cat mai repede. Incetinitul din vreme e reflex. Opritul... doar daca pieto(n)tul nu se misca suficient de repede.

Daca-s eu pietoanta si vad ca incetineste din vreme o iau repede pe trecere sa-i eliberez calea cat mai repede. Dar motociclistul ala n-a incetinit decat cand ajunsese destul de aproape si n-am mai fost sigura nici pe mine nici pe el...
cine
vandalizeh
cand
marți, 13 octombrie 2009 la 13:24:00 EEST
stiu ca nu e o caracteristica romaneasca asta, dar e foarte bine sa previi! asa ca nu vad de ce nu te-ai opri de fiecare data cand se intampla o situatie de genul asta. Ce prejudiciu aduci soferilor? ca trebuie sa schimbe iar viteza? sa-si ia cutie automata daca nu le convine si gata.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 14 octombrie 2009 la 03:25:00 EEST
Incurc pentru ca blochez intersectia - ei nu pot trece pana nu ma misc eu din fata lor, cei din spatele lor nu se pot misca pana nu se misca ei.
cine
Bogdan Epureanu
cand
sâmbătă, 17 octombrie 2009 la 02:07:00 EEST
Decat sa patesti ceva mai bine primesti vreo doua injuraturi. :P
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 17 octombrie 2009 la 02:13:00 EEST
Nu si dupa sistemul meu de valori.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)