on the verge of extinction... again

markers

De ce? A comentat prietenul ceva? cu un zambet larg pe fata. Aproape radea. Radea de mine?
Nu, ca n-am. Hotarata.
Las' ca-ti gasim noi!
N-am mai zis nimic. Am luat-o ca pe o gluma. Si mi-a luat mai putin de o secunda sa incep sa ma gandesc la alte chestiuni mai serioase si mai practice. Deja nu ma mai gandeam decat la mine si la planurile mele. Si oricine altcineva nu mai era decat de decor pentru mine.

Asta atunci.

Acum. M-am impiedicat de piesa in dimineata asta la Nelinistitu' si de atunci am ascultat-o de vreo cateva ori cu un zambet putin vinovat pe fata.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)