on the verge of extinction... again

dust and feathers

Mereu nemultumita? Cam da. Poate si pentru ca ridic standardele daca simt ca lucrurile merg mai bine. 2008 a fost totusi un an mai bun decat 2007 in ciuda povestii cu aripa dreapta. Si, daca stau sa compar plusurile si minusurile, anul asta a fost unul al dracului de bun pana acum. Insa la fel ziceam si la jumatatea lui septembrie 2004 si restul anului avea sa fie catastrofal. Si totusi... acum un an pe vremea asta eram mai vioaie. Tocmai terminam cu runda #1 de kineto... mda, privind in urma, imi pare amuzant. Nu ca la vremea respectiva n-ar fi fost si amuzant... dar atunci era in primul rand frustrant sa vad ca nu ma descurc sa misc mana asa cum as fi vrut.

Acum? Hmmm. Nu pot sa nu-mi fac griji pentru ce va urma. Imi tot imaginez scenarii catastrofale pentru urmatoarele 5-6 saptamani. Desi am redevenit la fel de vioaie cum am fost pana la inceputul lui august si, pentru o scurta perioada, la sfarsitul lui august. M-am apucat iar sa invat chestii noi, m-am apucat iar sa fac ceva miscare. Acum am ceva febra musculara pentru ca alea 20 de abdomene de inceput s-au transformat in 500 pe masura ce le tot numaram si imi dadeam seama ca sunt in stare sa rezist mai mult. Iar faptul ca m-am oprit la 500 s-a datorat mai mult gandului "sa vezi ce febra musculara ma apuca maine!" Din fericire nu e deloc asa rau cum m-as fi asteptat.

14 pareri

cine
Anne
cand
joi, 24 septembrie 2009 la 16:06:00 EEST
Pai cel mai bine ar fi daca nu ti-ai mai face scenarii pentru ce se va intampla in viitor, nu vei avea de unde sa sti cu exactitate..cel mai bine e sa nu-ti faci griji si sa te gandesti doar la clipa prezenta
cine
brontozaurel
cand
joi, 24 septembrie 2009 la 23:21:00 EEST
Intotdeauna iese mai rau daca pur si simplu las lucrurile sa curga si nu am plan pe care sa il urmez "la milimetru" ca sa zic asa. Si e foarte greu de facut un astfel de plan cand mai depind de inca 1, 2, 15 oameni. Ajung sa existe atatea scenarii, unele favorabile, altele de-a dreptul catastrofale.
cine
envi
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 00:51:00 EEST
zau de nu ma scoti din minti! de cand te cunosc, o data nu te-am vazut NU optimista, macar neutra apropo de viitorul tau ultra apropiat! ia nu te mai gandi la nimic, porunca dom'ne!!!
cine
brontozaurel
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 01:09:00 EEST
Nu! E singurul mecanism de auto-aparare pe care il am. Nu vreau sa fiu dezamagita. Daca ajung sa fiu dezamagita risc sa fac vreo tampenie si sa imi fac rau singura (fizic). Ma cunosc foarte bine si stiu cat de periculos e sa imi fac sperante.
cine
Neamtu'
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 15:27:00 EEST
Mari probleme am, postasem cu nicku' de pe google :)) In fine, povestea cu 500 de abdominale e pe bune sau e figura de stil?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 15:30:00 EEST
E pe bune... se pare ca, la fel cam ca in tot ce fac, s-a aplicat aia cu "at first I couldn't start, but then I couldn't stop" :))
cine
Mihaela Chelaru
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 22:29:00 EEST
Bravo pentru cele 500 de abdomene, eu una nu as fi in stare :). Si sper sa te tina o buna perioada starea asta de vioiciune.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 23:03:00 EEST
Nici eu nu m-as fi crezut in stare. Nu cred ca am mai facut vreodata atatea intr-o singura repriza. Am mai facut si mai multe intr-o zi, dar in reprize de 100, 150, maxim 200-250. Si nici nu-mi planificasem sa fac decat foarte putine. Dar tot am zis sa mai fac inca cateva de fiecare data cand atingeam o cifra rotunda si constatam ca nu ma simt obosita.
cine
Arana
cand
sâmbătă, 26 septembrie 2009 la 13:38:00 EEST
Daca ai facut 500 de abdomene si nu mori de febra inseamna ca nu sunt corecte :) Cauta pe youtube, sunt o gramada de exercitii din care daca faci 2-3 serii de cate 20-30 nu mai poti misca. Mult mai eficient, decat multe si uniforme si degeaba.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 26 septembrie 2009 la 17:37:00 EEST
Foarte probabil :)) desi de cand am scris asta si pana acum m-a ajuns febra aia de care ma temeam si acum ma doare si cea mai mica miscare. Eh, macar le-am facut pe muzica si a fost distractiv :))
cine
colaholicu
cand
luni, 28 septembrie 2009 la 22:51:00 EEST
uf...tre' sa m-apuc sa dau burta de bere jos :(
cine
brontozaurel
cand
luni, 28 septembrie 2009 la 23:01:00 EEST
Bafta atunci! :)
cine
Arana
cand
duminică, 4 octombrie 2009 la 16:16:00 EEST
Da, sorry, sunt abdomene freak. Daca ma concentrez, cred ca stiu vreo 15-20 feluri de a face abdomene, pt fiecare muschiulet in parte :)) Doar ca de multe ori mi-e lene sa le si fac :P
cine
brontozaurel
cand
duminică, 4 octombrie 2009 la 19:48:00 EEST
Wow :-O Eu stiu doar un singur fel... pe muzica. Nu m-am preocupat sa studiez ce si cum sa fac sa fie cat mai eficient, daca ma simt eu fericita dupa aia e suficient pentru mine.

A, si acum imi pare rau ca m-am laudat prea repede ca n-am suferit rau dupa aia :)) Si acum mai simt putin daca ma indoi invers un pic mai mult (ca atunci cand fac podul de exemplu)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)