on the verge of extinction... again

cu botul pe tastatura...

Asa am adormit aseara. Si n-am mai apucat sa pun pe blog chestia asta:
12:20. Sunt obosita. O, da, ce observatie inteligenta. De parca n-as fi avut o zi aglomerata dupa o noapte nedormita si alta zi plina. Si maine ma voi odihni cu alte activitati. Dar de alta natura, asa ca se cheama ca fac o pauza (prelungita, sper! ca asa m-am saturat sa curat prin casa). Voi face un dus si apoi ma voi intalni cu somnul pentru cateva ore. Ultimele intalniri au fost scurte, pe fuga, in metrou. Ma ustura gatul groaznic. De noaptea trecuta. Noaptea trecuta cand am tusit sange. Apa a facut gheata in frigider iar eu am inghitit alea (nu stiu cum dracu' pentru ca eu ma sperii ingrozitor cand simt bucatele de gheata in gura si n-as inghiti...) si m-au taiat pe gat. Si doare ingrozitor.

Atatea ganduri... Dar nu zboara din creier direct in calculator si sunt prea obosita ca sa scriu asa mult. "You'll wait till tomorrow," nu-i asa? (Hehe, ce copii erau acum 15 ani. Si chiar sunau bine pe vremea aia.)

Doar o mirare - tort Blogger.com?
Habar n-am de ce am mai pus-o acum. Just because...

2 pareri

cine
Poli
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 12:35:00 EEST
ai tusit sange?SANGE?te-ai dus la un doctor ceva?
cine
brontozaurel
cand
vineri, 25 septembrie 2009 la 12:52:00 EEST
e in regula :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)