on the verge of extinction... again

let's play

Din ciclul "da' parca stiam si eu javascript!"
Widgetul de "recent comments" mergea aiurea asa ca am zis sa-mi bag eu coada pe acolo. Am luat fisierul .js si m-am apucat sa-l modific la greu. Ca sa mearga si sa arate asa cum vroiam eu. L-am urcat pe mediafire si rezultatul se poate vedea in dreapta. Acum ajung la comentariul la care trebuie atunci cand dau click pe numele comentatorului. Si imi place mai mult asa cu linii orizontale intre decat cu spatiile alea uriase.
Mda, stiu... Cand o sa-mi fac timp sa modific iar tema sa mearga cum trebuie?
PS - can you see this guy up there? (Favicon, I mean.)

21 pareri

cine
Drace
cand
duminică, 16 august 2009 la 05:03:00 EEST
Acum nu se vede nimic in dreapta, a picat, sau apare dupa ce las primul comentariu... am si eu un cod pt comentarii recente, tot asa arata doar nume si titlu (de cand eram pe blogspot).
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 august 2009 la 06:20:00 EEST
@Drace: nu stiu de ce :( la mine nu e nici o problema... screenshot?
cine
Drace
cand
duminică, 16 august 2009 la 12:43:00 EEST
screenshot
Si mie mi se intampla uneori sa modific cate ceva la site si sa se vada doar de pe calc meu, sau dimpotiva, la mine sa nu apara modificarea nici dupa mai multe refresh-uri... nici fav nu apare.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 august 2009 la 15:01:00 EEST
@Drace: merge acum recent comments?
steluta o vad doar cu IE :( cu Firefox doar in bookmarks
cine
Sabotor
cand
duminică, 16 august 2009 la 15:57:00 EEST
Mie imi merge calumea si steluta si comentariile :) Dracu, cred ca doar refresh nu merge intotdeauna, incearca sa golesti si cache-ul :)
cine
Drace
cand
duminică, 16 august 2009 la 16:08:00 EEST
@Sabotor: Acum imi merge si mie, si nu am schimbat nimic la FF... mai devreme am incercat si cu IE si Sfari, si nu aparea lista de comentarii recente.

In IE in schimb, acum se intampla ceva si mai ciudat, apare steluta, dar nu mai apre imaginea de la header, e negru. :)))
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 august 2009 la 16:15:00 EEST
@Sabotor: good to know it works :D

@Drace: stiu de chestia cu header-ul in IE... but me=lazy :))
cine
Andrei Dutu
cand
duminică, 16 august 2009 la 16:50:00 EEST
IE - steluta apare, header dispare
Firefox - steluta dispare, header apare
Opera - apar amandoua

Din pacate nu am gasit unu in care sa dispara amandoua. :))
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 august 2009 la 16:53:00 EEST
@Andrei Dutu: Google Chrome - la fel ca Firefox :)
cine
Andrei Dutu
cand
duminică, 16 august 2009 la 17:41:00 EEST
Bine, daca m-ai ambitionat:

mozilla - steluta dispare, header apare
ie6 - steluta apare, header dispare
ie5.5 - steluta apare, header dispare
ie4.01 - se blocheaza si se reseteaza :))

P.S. nici sa postez comentariu nu merge bine. Daca dau direct Postati comentariu ma anunta: Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercaţi din nou."
Trebuie sa dau intai previzualizare si apoi postare
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 august 2009 la 17:45:00 EEST
ie4.01 =)) Iaiii...

Aia cu "Cererea dvs. nu poate fi procesată... blabla" o patesc pe multe bloguri pe blogspot in ultima vreme. Marai si scot limba la monitor, mai dau un click si gata :))
cine
Andrei Dutu
cand
duminică, 16 august 2009 la 17:57:00 EEST
Zi mersi ca nu am mai incercat si pe ie3, ca pe opera mini inca nu m-am prins unde ar trebui sa apara faviconul. :)

Intreabrea nr 2: de ce nu apar emoticoane si in comentarii?
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 august 2009 la 18:03:00 EEST
Acum ar trebui sa mearga faviconul pe Mozilla Firefox & Google Chrome :P

Si la intrebarea 2 raspunsul este pentru ca habar n-am cum sa fac asta... cel putin nu inca
cine
Andrei Dutu
cand
duminică, 16 august 2009 la 18:10:00 EEST
Da, acum merge. =d>

Hai ca am incredere in tine si cu emoticoanele. Daca ai totusi nevoie de ajutor totusi, marai si la mine putin.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 august 2009 la 18:32:00 EEST
thanks! :)
cine
Catalin
cand
duminică, 16 august 2009 la 19:33:00 EEST
Offtopic: multumesc pentru un gest complet altruist, chiar daca l-am remarcat acum, la o luna si jumatate dupa.
>:D<
Adica asta.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 16 august 2009 la 20:12:00 EEST
You're welcome :)
cine
Mihaela Chelaru
cand
miercuri, 19 august 2009 la 06:42:00 EEST
Eu una il vad, bravo pt curajul tau de a luat de coada pe batrana Java :).
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 19 august 2009 la 23:21:00 EEST
@Mihaela: javascript is not java :P you can do a ton more things with java :D

o sa modific faviconul - mi se pare simpatica steluta, dar a fost doar de test :)
cine
Drace
cand
joi, 20 august 2009 la 19:29:00 EEST
Haha, simpatic noul icon, e verde! :))
cine
brontozaurel
cand
vineri, 21 august 2009 la 02:58:00 EEST
@Drace: brontozaurel ;))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)