on the verge of extinction... again

lenesa

[pentru ca nu sunt in stare de mai mult de o listuta de genul asta acum]
  • Cineva ciocane in teva de la calorifer. (ha) Nu stiu daca eu sunt cea vizata. Muzica e data tare (Iron Maiden in momentul asta). Dar e asa tare pentru ca altcineva gaureste si n-as putea altfel nici sa-mi aud gandurile. Nu e vina mea. (innocent)
  • Mainile mele arata groaznic dupa ce de cateva zile tot frec la podele, pereti, covorase, incaltari, mobila, calorifere si asa mai departe. M-am apucat de curatenie la modul serios. Am ajuns prin unele din cele mai ascunse coltisoare ale casei, am facut bucatele cuptorul cu microunde, storcatorul de fructe ca sa le curat bine de tot. Dar o sa ma las azi si maine (bine, in afara de cateva chestii minore, cum ar fi "curatenia" prin hartii, DVD-uri - a se intelege ca ma voi debarasa de o parte) (ohboy)
  • Detest sa n-am syntax highlighting. E drept ca mai mult din motive estetice - arata mai frumos asa in culori. Uneori ma face sa imi dau seama mai repede de vreo greseala (desi nu prea fac multe greseli de sintaxa de care sa nu-mi dau seama in primele 2 zecimi de secunda). Lenea din mine detesta si sa n-am auto-completion. Curiozitatea la fel - detesta asta. Pentru ca uneori mai dau scroll pana dau de ceva interesant si apoi "ia sa vedem ce face asta" hmm
  • Mi-a trebuit sa-i sun pe ai mei. Pe amandoi. Doua convorbiri telefonice. Si bine ca nu mi-am vazut mutra dupa. Stiu ca tata e la lucru si n-are timp de mine (ca de obicei), dar, daca nu ii spun ideile mele imediat, uit de ele. Daca mi le notez pe hartie, uit ca mi le-am notat. Si mama... Pe ea am sunat-o ca nu-mi gasesc un tricou care ne placea mult. Si la sfarsit ma roaga sa le mai iau din cora (la Brasov nu s-au extins) cafea de care luasera cand au venit in Bucuresti acum doua saptamani. Aham. Lasand la o parte topica frazei care m-a facut sa vreau sa-mi trag palme... de unde vrea ea sa stiu despre ce vorbeste? De parca eu as fi fost atenta la ce si-au luat ei. Trebuie sa fac un efort si ca sa-mi amintesc ce mi-am luat eu.
  • M-am trezit inundata din nou aseara. Ce noutate, nu? Si ce bucurie... (ohboy)
  • Bate vantul. Si usa mea de la balcon scartaie (spooky). As putea sa o inchid, stiu. Dar nu vreau. Usa de la balcon si geamul de la baie au fost deschise aproape non-stop din aprilie. (oops)
  • Sunt inca antisociala. Si e bine, ca imi reincarc bateriile asa. De vineri n-am mai iesit din casa decat ca sa merg (in papuci) trei etaje mai sus si trei etaje mai jos sa ma plang la seful de scara si la administrator de faptul ca am fost inundata... din nou!

7 pareri

cine
Mihaela Chelaru
cand
joi, 20 august 2009 la 21:32:00 EEST
Ah ce aiurea cu inundatiile astea, sper sa nu se mai intample. In orice caz, poate o plimbare ar fi binevenita, si in natura iti poti limpezi gandurile cum trebuie. Take care.
cine
krossfire
cand
joi, 20 august 2009 la 21:42:00 EEST
Poti incerca sa gasesti usite secrete catre alte dimensiuni :D
cine
brontozaurel
cand
vineri, 21 august 2009 la 02:52:00 EEST
@Mihaela: Eu sunt sigura ca se va mai intampla. Se tot intampla de doi ani si nimeni nu s-a prins inca de unde exact vine apa, desi am facut sesizari de fiecare data.

@krossfire: Nu sunt sigura ca imi doresc asta prea tare.
cine
NeliniÅŸtitu'
cand
vineri, 21 august 2009 la 09:23:00 EEST
Åži tocmai ce vorbiseÅŸi de Fish Police. :)
Cât despre cafea, spune-le alor tăi să-ţi indice raftul şi rândul.măcar, dacă nu-i ştiu numele. :))
cine
brontozaurel
cand
vineri, 21 august 2009 la 09:33:00 EEST
Numele mi l-a zis ea, dar sunt atatea sortimente. :-??
cine
bama boy
cand
sâmbătă, 22 august 2009 la 11:44:00 EEST
Poti sa stai atat de mult timp fara sa iesi? Eu, de exemplu, cand nu aveam ce face, ieseam la o plimbare prin cartier. Apropo, cum reusesti sa faci curat in toata casa? ( Eu nu sunt instare nici la mine in camera... ) Numai bine.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 23 august 2009 la 08:59:00 EEST
Puteam sa stau si doua saptamani... Imi pare asa rau ca nu mai pot :( Nu vreau sa ies pentru ca nuu vreau sa fiu vazuta. E o adevarata tortura sa nu ma pot gandi la altceva dacat ca se holbeaza lumea la mine de parca as fi ciumata.

Si nu prea reusesc sa fac curat... asta cica fac de 3 saptamani... si n-am ajuns la 25% =))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)