on the verge of extinction... again

doar.putin

[bloody wireless keyboard!]

Ieri mi s-a facut rau pe strada. Bine macar ca aveam telefonul la mine. Nu mai eram in stare sa ma intorc acasa pe picioarele mele.

Nici acum nu ma simt grozav. Si da, iar am destul de multe de rezolvat, destul de mult de umblat. Si cat mai repede. Nu pot lasa pe maine.

Nici maine nu stiu ce va fi. Vreau doar sa treaca sfarsitul asta de saptamana si eu sa fiu inca macar relativ in regula. Mi-e frica. M-a speriat ce s-a intamplat ieri. Desi poate nu suficient de tare... doar cat sa ma faca sa dorm si eu naibii mai mult de 3 ore intr-o zi. Si acum iar planific, iar organizez listute cu "de facut". Dar e mai bine asa. Intotdeauna e mai bine decat sa las lucrurile sa se intample pur si simplu.

Acum. In pat la calculator. Reorganizat o lista. 20 minute. Ceva ce vreau sa fac de vreo trei ore. Nu stiu, jumatate de ora? Stat in pat si ascultat muzica. 20 de minute. Pregatit de plecare. 20 de minute. Plecat sa ma asigur ca am facut tot de pe lista asa cum trebuie. Cam 5 ore. Trebuie sa ajung in vreo 5 locuri din Bucuresti, fiecare la mama dracului fata de celelalte. Intors acasa. Facut curat in bucatarie. Frecat podele hol + baie. Sper sa termin pana maine dimineata la 6. Mers la gara dupa pachetul cu mancare si haine de la ai mei (thanks for helping me out with this one, dugy!). Inca o lista precum cea de azi. Inca 5-6 ore pierdute umbland prin Bucuresti. Si poate ma voi odihni dupa aia... Luni vreau sa vad ce trebuie sa fac sa ma intorc pentru ultimul an la FILS. Presupun ca trebuie sa las o cerere la decan sau ceva de genul asta.

Deja sunt foarte obosita.

2 pareri

cine
Ovidiu
cand
vineri, 28 august 2009 la 23:03:00 EEST
Iar urmatorul post va fi despre cum ai fost la medic, cum te-a facut bine, cum ai dormit 7 nopti la rand cate 8 ore... si tot asa :)
Ai grija de tine, TE RUGAM :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 30 august 2009 la 15:20:00 EEST
@Ovidiu: I am not amused :| (though I do appreciate you care)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)