on the verge of extinction... again

analfabetism netlog

Acum aproape un an scriam despre un mail care se zgarcea cu 'i'-urile. Acum am primit unul generos... prea generos.

analfabetism Netlog

2 pareri

cine
sorin
cand
marți, 4 august 2009 la 19:47:00 EEST
Greseli de genul asta mai fac si eu, mai ales cand ma grabesc. Diferenta cred ca ar fi prin faptul ca aici ii vorba de munca omilor, de domeniul lor de activitate. Hmm, cand redactez ceva la munca verific de doo ori inainte sa vada lumina. Ma gandesc cum ar fi sa pun doi de zero in loc de unul.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 7 august 2009 la 00:51:00 EEST
@sorin: cauza greselii cu 1 'i' vs 2 de 'i' este de cele mai multe ori ignoranta si nu graba; greseli din graba fac si eu multe, foarte multe; nu bat suficient de tare o tasta si in felul asta mananc o litera sau, si mai des, un spatiu; sau incurc doua taste vecine (cel mai des cele de la extreme, de exemplu 'p' in loc de 'o' sau 'm' in loc de 'n', sau 'k' in loc de 'l' sau 's' in loc de 'a'); mi se intampla si sa tin apasata o tasta prea mult si sa dublez litere aiurea; asa ca am putut sa constat ca in cazul greselilor din graba ies cuvinte total anapoda care rar se suprapun peste greselile "clasice" cauzate de ignoranta;

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)