on the verge of extinction... again

am dinozauri

... la inceputul sectiunii de comentarii si in josul paginii. O sa pun unul si in locul imaginii albastre din mijloc care duce la prima pagina. M-am apucat de el, dar mi-a murit Photoshopu', m-am enervat si l-am lasat balta. Dar e simpatic. Sau cel putin eu il gasesc simpatic. Scoate limba. Desi probabil ca la dimensiunea aia n-o sa se mai vada. Merg toate emoticoanele de aici in comentarii. Merg si imagini. Ce mai urmeaza? Styled text, lists, maybe even embedding videos. Mda, stiu, am chef de joaca. Mi-a mai venit in minte o idee legata de imagini. Am o multime de idei...

Edit: Merg toate emoticoanele de Y!M (de aici si aici) cu exceptia pe care oricum nu le folosesc niciodata asa ca e in regula sa-mi fie lene sa ma ocup si de ele. Restul merg sigur, le-am testat.

9 pareri

cine
Catalin
cand
duminică, 23 august 2009 la 16:43:00 EEST
Hehe, you're the biggest dinosaur fan I know. :)
cine
Olivian BREDA
cand
duminică, 23 august 2009 la 20:41:00 EEST
Felicitari pentru emoticoane. :D

Blogspot are cam multe lipsuri pentru gustul meu, dar faptul ca te chinui si le rezolvi e exemplar.

Bravo.
cine
brontozaurel
cand
duminică, 23 august 2009 la 22:41:00 EEST
@Catalin: Hehe, thanks! :P
[img]http://1.bp.blogspot.com/_ARUPB8bp6NQ/SpGa8V2MIvI/AAAAAAAAAyw/cXsi8MSosBo/s400/tongue.gif[/img]

@Olivian BREDA: Multumesc, incerc si eu :)
cine
Andrei Dutu
cand
duminică, 23 august 2009 la 23:47:00 EEST
Mie cel mai mult imi place dinozaurul de la favicon. Inainte parca era o steluta(cam insipida).

Cand ajungi in lipsa de idei, si cu chef de facut ceva nou ai putea incerca chestia urmatoare: in windows xp, la proprietatile soarecului, exista o tema "Dinosaur". Si tema respectiva contine ceva dinozauri animati ce poti fi folosit pe post de cursor. Ar fi ceva ca, atunci cand cineva iti viziteaza blogul, sa se trezeasca cu un dinozaur care se misca in loc de clasica sageata alba. ;))
cine
brontozaurel
cand
duminică, 23 august 2009 la 23:55:00 EEST
Hmmm, draguta ideea. ;))
Stiu tema, am folosit-o o vreme, dar nu mi-a trecut prin cap #-o sa folosesc dinozaurii aia aici. :)
cine
Andrei Dutu
cand
luni, 24 august 2009 la 00:08:00 EEST
Daca mai vrei idei traznite, cred ca pot sa mai debitez 2-3 tampenii. :-b
cine
brontozaurel
cand
luni, 24 august 2009 la 00:11:00 EEST
Sunt mereu binevenite :D
cine
Mihaela Chelaru
cand
luni, 24 august 2009 la 21:15:00 EEST
Nu am mai intalnit pe nimeni caruia/careia sa-i placa dinozaurii. Tare de tot! :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 25 august 2009 la 00:13:00 EEST
Cartoon-style dinos :P

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)