on the verge of extinction... again

unreal

Sunt rupta de oboseala si vecinii mei s-au apucat sa demoleze blocul. Ma zguduie bine, dupa cum spuneam si pe twitter.

Am avut un vis ciudat noaptea trecuta. In vis aveam o scara exterioara care ajungea la apartamentul meu si o multime de usi prin care putea toata lumea sa intre inauntru. Si tot incercam sa le incui pe toate sa nu mai intre toti peste mine, dar mereu mai descopeream una de care nu stiusem pana atunci.

Aseara mi-am luat o cutie de inghetata. Am pus-o intr-o punguta si punguta am pus-o in ghiozdan. Cand am ajuns in sfarsit acasa am avut o surpriza neplacuta: capacul cutiei de inghetata imi taiase punguta si aveam o mica balta de inghetata topita in ghiozdan... Si mai bagasem si hanoracul inauntru dupa ce se oprise ploaia. Uff!

Parca traiesc cu totul intr-un vis. Nici nu mai sunt sigura ca eu exist.

Am vazut comentariile si o sa raspund la toate... cand o sa se simta in stare creierasul meu.

3 pareri

cine
Florin
cand
marți, 23 iunie 2009 la 19:06:00 EEST
Ai cautat sa vezi ce reprezinta visele ?
cine
Mihaela Chelaru
cand
miercuri, 24 iunie 2009 la 20:26:00 EEST
daca te simti mai bine si eu sunt rupta de oboseala :) dar nu ma las pana nu vad twilight in seara asta (e prea trendy sa nu-l vad:D)
cine
brontozaurel
cand
marți, 30 iunie 2009 la 04:58:00 EEST
@Florin: Nu, daca te referi la intrebari generaliste. Stiu insa ca am motive sa nu-mi doresc sa se bage altii prea tare in viata mea.

@Mihaela: Mersi pentru incercarea de a ma face sa ma simt mai bine. Intre timp mi-am revenit oricum.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)