on the verge of extinction... again

leapsa: daca, daca, daca...

Pentru ca "daca" e un cuvant pe care il folosesc mult prea des (si ii aduce uneori la disperare pe cei din jurul meu!) trebuia sa raspund si la leapsa de la dugy.
  • Dacă eram o lună, aÈ™ fi fost... septembrie, desi sunt nascuta in martie si ador vara si primavara. Insa, de cand am venit la facultate, septembrie a devenit pentru mine o prelungire a verii. Si cele mai frumoase momente ale vietii mele apartin lunilor septembrie si februarie.
  • Dacă eram o zi a săptămînii, aÅŸ fi fost... marti. Nu doar ca sunt nascuta intr-o zi de marti, dar de ziua asta (cand unii spun ca ar fi 3 ceasuri rele) se leaga cele cele mai fericite momente pe care le-am trait vreodata.
  • Dacă eram o parte a zilei, aÈ™ fi fost... rasaritul soarelui. Imi placea la nebunie sa-l privesc, in special vara.
  • Dacă eram un animal marin, aÈ™ fi fost... delfin. Il mai tine cineva minte pe Flipper?
  • Dacă eram o direcÅ£ie, aÈ™ fi fost... drept inainte (dead ahead).
  • Dacă eram o virtute, aÈ™ fi fost... verticalitate.
  • Dacă eram o personalitate istorică, aÈ™ fi fost... Winston Churchill.
  • Dacă eram o planetă, aÈ™ fi fost... Saturn. M-a fascinat inca de cand eram mica.
  • Dacă eram un lichid,aÈ™ fi fost... acid sulfuric. Acid tare, clar, incolor, inodor.
  • Dacă eram o piatră, aÈ™ fi fost... bazalt. Si eu sunt de natura vulcanica.
  • Dacă eram o pasăre, aÈ™ fi fost... porumbel. Pentru ca mi-au placut intotdeauna. Le puneam zilnic paine pe pervaz cand eram mica. Asta pana cand mama mi-a zis sa nu mai fac asta, ca painea e scumpa. Si am inceput sa le dau biscuiti (da, eram chiar mica).
  • Dacă eram o plantă, aÈ™ fi fost... cactus. Sunt teposi... ca mine!
  • Dacă eram un sunet, aÈ™ fi fost... bummm!
  • Dacă eram un element, aÈ™ fi fost... uraniu.
  • Dacă eram un cântec, aÈ™ fi fost... Janie's Got a Gun a celor de la Aerosmith.
  • Dacă eram un serial, aÈ™ fi fost... Kommissar Rex! Se putea oare altfel?
  • Dacă eram un instrument muzical, aÈ™ fi fost... pian?
  • Dacă eram o carte, aÈ™ fi fost... Les Misérables a lui Victor Hugo.
  • Dacă eram un personaj de ficÅ£iune, aÈ™ fi fost... Quasimodo.
  • Dacă eram un fel de mâncare, aÈ™ fi fost... inghetata cu aroma de amaretto. Ador inghetata si ador Amaretto.
  • Dacă eram un gust, aÈ™ fi fost... dulce-amarui.
  • Dacă eram o aromă, aÈ™ fi fost... aroma de Amaretto.
  • Dacă eram o culoare, aÈ™ fi fost... rosu! Evident, avand in vedere una din pasiunile la care tin enorm.
  • Dacă eram un material, aÈ™ fi fost... piele de crocodil.
  • Dacă eram un cuvânt, aÈ™ fi fost... incomensurabil.
  • Dacă eram o parte a corpului, aÈ™ fi fost... creierul? Cred...
  • Dacă eram o expresie a feÅ£ei, aÈ™ fi fost... o expresie intrebatoare... cred...
  • Dacă eram o materie de ÅŸcoală, aÈ™ fi fost... matematica... asta pana la facultate, unde mi-au placut prea multe ca sa pot alege doar una...
  • Dacă eram un personaj din desene animate, aÈ™ fi fost... Daphne din Scooby-Doo.
  • Dacă eram o formă, aÈ™ fi fost... romb.
  • Dacă eram un număr, aÈ™ fi fost... 1.
  • Dacă eram o maÅŸină, aÈ™ fi fost... Ferrari F50. Dupa atatia ani, tot nu a aparut o alta care sa imi placa mai mult.
  • Dacă eram o haină, aÈ™ fi fost... cravata.
Leapsa se duce la cine doreste sa o preia. As usual, I'm too shy to name anyone in particular.

4 pareri

cine
Mihaela Chelaru
cand
miercuri, 3 iunie 2009 la 19:00:00 EEST
CCred ca o voi prelua si eu :) pare destul de interesanta :).
cine
brontozaurel
cand
vineri, 5 iunie 2009 la 14:20:00 EEST
@Mihaela: abia astept sa citesc :D
cine
pseudo
cand
sâmbătă, 6 iunie 2009 la 21:29:00 EEST
daca erai un personaj de anime,ai fi fost Hotaru Tomoe :)
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 10 iunie 2009 la 03:20:00 EEST
@pseudo: sunt inculta rau la capitolul anime - a trebuit sa caut pe google :)) (singurele chestii de genul asta la care m-am uitat au fost cele cu Candy, Lydie, Mila)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)