on the verge of extinction... again

cuvinte nerostite in metrou & alti demoni de-ai mei

Lasa-ma! Lasa-ma pe mine sa ma tin de bara de sus. Pentru ca eu macar am bunul simt de a face dus de doua ori pe zi pe vremea asta.

Nu te revarsa peste mine! Eu nu ma vars peste altii. Nu ma simt bine cand se pune langa mine o persoana care are de trei ori greutatea mea. Pentru ca nu e de fapt langa mine. E si partial peste mine.

Nu te mai holba asa la mine! Nu imi place. Parca ma ard privirile indreptate asupra unor anumite parti ale mele. Asta in conditiile in care eu evit mereu sa ma uit insistent la cineva. Vreau doar sa fiu lasata in pace.

Imi provoaca scarba sa vad slapi. Picioare in slapi. Colecteaza intre degete toata mizeria, tot praful Bucurestiului. Si in conditiile astea pielea e intr-o stare jalnica. Se aplica si pentru picioarele in sandale fara nimic altceva.

Mi se pare scarbos sa vad oameni cu zorzoane la kilogram pe ei. Nu-mi place sa vad mai mult de un inel, mai mult de o bratara, mai mult de o zgarda discreta. Mie nu-mi trebuie zorzoane. Ma am pe mine. Imi place sa ma spal, sa fiu curata, sa stiu ca pielea mea miroase bine si e fina. Si asta valoreaza pentru mine mai mult decat orice bijuterie.

Sau poate eu sunt aia ciudata. Intotdeauna se gaseste careva sa comenteze, fie ca sunt la costum, fie ca sunt in tricou si pantaloni scurti, fie ca sunt in blugi. Si asta ma face sa vreau sa fiu invizibila. Sa inventeze cineva odata o vopsea care face asta, exact ca in Tom si Jerry. Pot sa plec de acasa bine dispusa si niste comentarii cretine sa imi strice toata ziua. Asta in cazul fericit in care se rezuma doar la comentarii.

N-are legatura cu metroul, doar cu iesitul din casa in general. In seara asta am ajuns la concluzia ca nu mai vreau sa ies vreodata din casa. Ca e plin de cretini pe strada am mai spus-o - aici (antepenultimul paragraf, cel care incepe cu "Octombrie 2007..."), aici, aici si aici (punctul al doilea, e si bolduit).

In dupa-amiaza asta iar am avut parte de prea multe momente neplacute. Doi indivizi pe o bicicleta au vrut sa dea peste mine, m-am ferit si unul din ei m-a scuipat pe mana. Mi-am auzit iar destule comentarii referitoare la cracii mei (si ma enerveaza al dracului de tare ca nu e "politically correct" sa faci comentarii rautacioase la adresa persoanelor grase, dar la adresa persoanelor slabe e in regula) si la pielea mea (care este deschisa la culoare ca de vampir din 2 motive: unu, asa imi place mie, detest pielea bronzata si doi, e mostenire genetica, vine la pachet cu pistruii si cu parul usor spre roscat).

Am auzit intrebari cretine de genul "vii de la fotbal, draga?" - purtam un tricou lalau cu Children of Bodom (avand poza de pe albumul Follow the Reaper in fata), pantaloni scurti si sosete lungi ca sa acopere urmele de colti lasate de javra vagaboanda care m-a muscat acum un an cand ma intorceam de la concertul Whitesnake si urmele lasate de tepii din gard in urma incidentului de acum 10 luni +.

Si totul a culminat cu cei doi cretini care au luat-o unul prin dreapta, celalalt prin stanga mea, s-au aplecat si si-au sters tentaculele mainile transpirate in jurul picioarelor mele. Si m-am simtit brusc jegoasa.

A, si au mai fost si unii care au inceput sa urle dupa mine cand am schimbat brusc directia si am luat-o prin fata farmaciei ca sa evit sa trec prea aproape de ei - "ce faci, pisi, ce-ai luat-o pe acolo?" Nu ma cheama "pisi"! Grrr!

Asa ca acum nu mai vreau sa ies din casa. Sau poate doar in haine din alea de calugarita (scuzati incultura in materie, dar chiar nu stiu cum se numesc). Si nu, nu imi pasa ca unii ar putea vedea asta ca pe o blasfemie. Vreau doar sa fiu lasata dracului in pace. Ce dracu' e asa greu de inteles?

5 pareri

cine
sorin
cand
marți, 16 iunie 2009 la 10:17:00 EEST
Ah, io mi-as lua un rottweiler sau un castor
http://www.youtube.com/watch?v=bDTa1Abw7Lc&feature=related
Attack !
cine
Vlad
cand
marți, 16 iunie 2009 la 15:05:00 EEST
remarcabila eductaie si spirit civil al taranilor de metropola... stupid si scarbos.
cine
murdoc
cand
marți, 23 iunie 2009 la 07:29:00 EEST
ia'ti un revolver micutz a la marlene dietrich. e chic.
cine
Boboja
cand
luni, 29 iunie 2009 la 23:14:00 EEST
hmm ..eu sunt de prin alba iulia..ins ama stat 4 luni in buc vara trecuta..si pot sa zic ca in 4 luni akolo am vazut mai multi tampiti ca n 4 ani aici:)) ..e cam de caca bucurestiul..pakat..pt o capitala..si metropola ce se vrea sa fie..tine garda sus si o sa fie bine
cine
brontozaurel
cand
marți, 30 iunie 2009 la 05:28:00 EEST
@sorin: Rottweiler mi-a sugerat si colega de banca din generala. Insa chiar n-as fi in stare sa am grija de un animal.

@Vlad: Ce sa mai zic? :|

tlön society: O, da =)) Numai cand incerc sa vizualizez =))

@Boboja: Am mai auzit de multe ori asta cu "doar in Bucuresti se intampla asa ceva"... Nu stiu ce sa mai cred...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)