on the verge of extinction... again

timp mort

Sfarsitul asta de saptamana trebuia sa fie unul productiv. Dar n-a fost asa. Absolut totul a mers si inca merge prost. Bleh. Cu siguranta cea mai proasta saptamana de anul asta. Ameteli, nas mucos, transpiratie rece, dureri de gat, urechi, piept atunci cand respir, stari de greata, taietura urata la mana provocata de umbrela in momentul in care mi-a zburat-o vantul. Si acum imi dau seama ca exista totusi si cateva aspecte pozitive ale sfarsitului asta de saptamana. Am ramas fara umbrela (da, e un lucru bun, pentru ca detestam umbrela aia). Mi-am primit inapoi niste haine de la spalat. Mi-am inlocuit perechea de strampi rupti luni cu altii identici si mi-am mai luat inca 4 perechi (modele noi, diferite). Tot de la Gatta. Mi-am luat Pronto pentru lemn si detergent de vase cu aroma de migdale. Si atat. Fizic, ma simt in continuare ca dracu'. Acum cateva ore incepusem sa sper ca o sa-mi mai revin... dar se pare ca n-am eu norocul asta. Urat mod de de a incheia luna...

3 pareri

cine
sorin
cand
luni, 1 iunie 2009 la 01:02:00 EEST
Sa te faci bine repede si sa te bucuri de caldura.
Ca tot vine vara, io-s ingrozit de caldurile celea mari cu care suntem amenintati, ma rog sa am parte de ploi sau posibilitate de balaceala.
cine
envi
cand
luni, 1 iunie 2009 la 01:58:00 EEST
may i interest you in a pint of delightful mint tea with some fervex on the side and a dozen of fresh orange slices? :) get well soon!!!
cine
brontozaurel
cand
luni, 1 iunie 2009 la 02:15:00 EEST
@sorin: multumesc! cat despre calduri... i need them like life!

@envi: mint I do not like; fervex I am not touching; oranges I do not have; I sure am a picky one, but thanks! I'll go boil some water & add some rum-flavoured sugar + 2 lemons

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)