on the verge of extinction... again

note to self: keep the distance

Cred ca tocmai mi-am dat seama ca nu mai vreau sa permit nimanui sa se apropie prea mult de mine, sa-mi intre in sufletel. Pentru ca, in cele din urma, raman doar parerile de rau. Asa ca poate e mai bine sa raman indiferenta si rece, sa evit sa devin prietenoasa. Desi am tendinta sa fiu ca un pui de ciobanesc german pe langa oamenii care imi sunt simpatici. Dat din coada, gudurat, sicanat, muscat in joaca... tot pachetul.

16 pareri

cine
DeMaio
cand
vineri, 29 mai 2009 la 10:49:00 EEST
Am zis să-ţi spun că ştiu cum este.
Atât.
:)
cine
krossfire
cand
vineri, 29 mai 2009 la 13:12:00 EEST
Vei fi catalogata drept aroganta..that's what I did and it partially worked :P
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 mai 2009 la 13:16:00 EEST
@krossfire: Au, ai atins un punct sensibil! Deja am fost catalogata astfel.
cine
sorin
cand
vineri, 29 mai 2009 la 18:37:00 EEST
Io-s selectiv, intai adulmec omii, asa ... indelung, ii miros din cap pana-n picioare (ioai, cum suna :) ), mai marai cate putin, imi zburlesc coama ... daca-mi plac, fac si pe catelusul, socotesc ca daca raman cu un prieten din 100 de omi simpatici, ii mare castig.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 mai 2009 la 18:42:00 EEST
@sorin: uneori se interpreteaza gresit si exact de asta imi pare rau mie acum - ca s-a inteles altceva din faptul ca eram prietenoasa
cine
sorin
cand
vineri, 29 mai 2009 la 19:18:00 EEST
brontozaurel - imi pare ca toti interpretam gresit din cand in cand, ideea ar fi ca in momentul in care se deseneaza si se explica clar intentiile, sa fie luate de bune. Daca sunt omi care nu inteleg realitatea (sau nu o accepta), macar stii cu cine ai de a face si tot ar fi un castig, stii de cine sa te feresti, selectia-i facuta.
Mie imi e mult mai usor sa ma gudur si sa primesc un sut(dat cu buna stiinta) in fund, in felul asta imi dau dreptul sa pun distanta inte mine si omul cu sutul. Atat timp cat omul nu-mi face rau, nu-mi pot permite sa ma indepartez.
cine
envi
cand
vineri, 29 mai 2009 la 19:22:00 EEST
dumnezeule, draga, ma faci sa ma simt luat la tinta :(
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 mai 2009 la 23:45:00 EEST
@sorin: uneori imi este greu si imi este rusine sa ma explic si iese o chestie intortocheata si ciudata pe care probabil nici eu n=-as intelege-o daca as auzi-o de la altcineva

@envi: nu esti primul care imi spune asta; pe undeva, chiar iau tot restul lumii la tinta datorita unor astfel de stari de-ale mele, stari care mai sunt si recurente... tot revin cand simt ca iar a apasat butonul ala cineva...
cine
Sabotor
cand
sâmbătă, 30 mai 2009 la 15:11:00 EEST
Eh, nu e bine nici sa pastrezi distanta, dar nici sa fi iun "pui de ciobanesc german"... trebuie sa gasesti o cale de mijloc :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 31 mai 2009 la 16:05:00 EEST
@Sabotor: probabil ca asa ar fi cel mai bine. Dar sunt groaznic de nepriceputa cand vine vorba de astfel de chestii.
cine
Illusi0n
cand
marți, 2 iunie 2009 la 22:18:00 EEST
Trebuie sa inveti sa ai incredere in cine merita. Concluzii de genul "oamenii sunt o investitie proasta" am tras si eu dar am ajuns la concluzia ca am gresit.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 5 iunie 2009 la 14:25:00 EEST
@Illusi0n: sa am incredere nu e o decizie constienta. Incerc eu sa am grija dar unii oameni pur si simplu imi intra sub piele. Partea proasta e ca am fost dezamagita de prea multe ori...
cine
Florin
cand
vineri, 5 iunie 2009 la 20:34:00 EEST
brontozaurel - mnoa, imi pare ca vom mai fi dezamagiti de foarte multe ori (pana si noi insine ne dezamagim). Probabil ca exista un motiv pentru care anumiti omi iti intra sub piele ... uite, mie mi-s dragi betivii ce nu-s agresivi, mereu pusi pe sotii si mereu glumeti, gustand cu pohta din tot ce apuca. Ma gandesc ca mi-s dragi betivii ceia pentru ca nu-mi plac omii ce-s mereu sobri, inchistati, iau totul prea in serios si nu scoti un zambet de la transii nici cu forcepsul. La fel cum nu suport betivii agresivi.
Ma dezamagesc si betivii care nu-s agresivi, da' numa cand sunt treji.
cine
Florin
cand
sâmbătă, 6 iunie 2009 la 02:09:00 EEST
PS - pustia ei de treaba, nu prea inteleg ce am vrut sa spun ... adica as intelege, da' nu are sens :(
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 10 iunie 2009 la 03:08:00 EEST
@Anormal: sa ma ia al cu coarne, ca abia acum mi-am adus aminte sa raspund.

Nici o problema, de multe ori nici eu nu mai inteleg ce vreau sa spun odata ce am produs minunea ;)

Dezamagirea e o chestiune ciudata... cumva ma simt vinovata pentru ca la un moment dat, am considerat ca o persoana m-a dezamagit, desi n-am aflat nimic ce nu stiam pana atunci... Pur si simplu chiar a ajuns sa-mi acorde atentia pe care o cerseam ca un catelus... si asa eroul inainte intangibil a ajuns partener de joaca... adica exact ce imi doream?!? Si tot mie nu mi-a convenit? Si, din pacate, am reactionat aiurea, iar acum mi-e rusine si sa incerc sa ma explic :(

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)