on the verge of extinction... again

leapsa: 9 intrebari

Tineam eu minte ca am primit de muuult de tot, cam de ziua mea, o leapsa cu 9 intrebari de la Henrich. Si, spre rusinea mea, nu mi-am facut timp s-o onorez... pana azi.
  1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodată la tine?
    Dorinta de a fi mai mult decat sunt.
  2. Primul film care îţi vine în minte acum?
    Kommissar Rex! (Da, stiu, previzibil!)
  3. Ce ai desenat ultima oară (pe hartie, nu în paint)?
    Pentru scoala: un disc centrat in origine si de raza unitara. Aiurea: un Scooby care vede stele verzi... mda, tot pe un caiet (poza).
  4. De câte ori ai spus “te urăsc” până acum?
    Probabil ca niciodata la modul serios. Am gandit-o insa de foarte multe ori cu furie si cu disperare.
  5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
    Quasimodo.
  6. Cât de bine te înţelegi cu tine?
    Au, asta continua sa fie un punct sensibil. Nu ma mai urasc la fel ca acum un an, dar totusi...
  7. Daca ar fi sa scrii o carte… ce titlu ar avea?
    Nu stiu, mi-re greu sa ma imaginez pe mine scriind o carte. Nici nu stiu despre ce as scrie. Substitute?
  8. Descrie în trei cuvinte o persoană pe care încă nu ai cunoscut-o.
    Misterioasa, fascinanta, stearsa.
  9. Continuă propoziÅ£ia: Azi, încă adormit(ă), m-am trezit visând la …
    senzatia ca ma scufund in pat.
Leapsa se duce la oricine doreste sa o preia. Iar brontozaurelul asta isi termina paharul de suc de struguri rosii, se duce sa se spele pe dinti si se intoarce sa mai raspunda la o leapsa... si sa mai citeasca ceva chestii pe bloguri, ca a ramas tare de tot in urma si a declarat ziua de azi ca zi de recuperat, ca tot era urat afara si nu se simtea prea bine.

4 pareri

cine
Henrich
cand
vineri, 29 mai 2009 la 23:45:00 EEST
suc de struguri rosii ... hmmm ... imi faci pofta :)
cine
brontozaurel
cand
vineri, 29 mai 2009 la 23:48:00 EEST
@Henrich: da, observ ca fac rele din astea azi :D
cine
Sabotor
cand
sâmbătă, 30 mai 2009 la 13:55:00 EEST
fain e scooby ala... ai ceva talent la desenat :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 31 mai 2009 la 16:11:00 EEST
@Sabotor: multumesc frumos! :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)