on the verge of extinction... again

uh... sincer acum...

Despre siguranta si alti monstruleti de genul asta. Pentru ca tot scriam mai devreme ca a inceput sa-mi fie teama sa vars pe blog anumite lucruri.

Stiu cand ma simt in siguranta. Stiu unde ma simt in siguranta. Stiu langa cine, in bratele cui ma simt in siguranta. Si e un sentiment fenomenal. Cand nu ma simt in siguranta, stiu ce ar trebui sa fac sa schimb asta. Cand? Unde? Cine? Ce? Ma trec fiori. Asa ca nu voi raspunde. Nu intr-un spatiu public. Da, imi este teama de cum as putea fi judecata pentru asta. Pentru ca faptul ca afirm ca stiu ca asa stau lucrurile... dar nu stiu cum sa justific. Pur si simplu stiu. I feel it in my blood. Cine mi-a dat dreptul asta?

Stiu ce vreau. Stiu unde e locul meu. Si din nou mi-e teama ca as putea fi criticata pentru afirmatiile mele. Ca ar putea sa mi se arunce in fata ca nu, nu sunt. Si nu, nu voi fi niciodata.

Stiu ca zambesc in mintea mea. Stiu ca zambetul nu apare si pe fata... de obicei. Uneori devine insa prea greu sa ma ascund. Dar mi-e teama sa nu fiu intrebata de ce sunt fericita. Tehnic, nu am de ce. Tehnic, mai nimic nu s-a schimbat. S-a schimbat insa aproape tot undeva, intr-un loc din mintea mea. Dar cum sa indraznesc sa spun asta?

5 pareri

cine
sorin
cand
marți, 17 martie 2009 la 04:33:00 EET
Cred ca nu trebuie insemnat nimic din ce nu vrei sa fie vazut. Cand dau de un strop de fericire il eploatez la maxim, si nu-mi pasa de se uita cineva chioras la mine, e stropul meu si fac ce vreu cu el, nu dau socoteala nimanui. In momentul in care am stiut ce vreu si unde imi e locul, hmmm ... hai sa spunem ca am inceput sa zambesc din ce in ce mai des, chiar daca faceam asta doar in mintea mea, si ma tine asa de vreo 14 anisori. Iti doresc sa ma depasesti cu mult.
cine
baghy
cand
marți, 17 martie 2009 la 21:41:00 EET
te inteles. Sunt momente cand te cenzurezi inainte sa scrii pe blog
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 18 martie 2009 la 12:48:00 EET
@sorin: mie imi pasa, chiar daca am grija sa nu arat asta

@baghy: thanks for the understanding
cine
Sabotor
cand
miercuri, 18 martie 2009 la 18:00:00 EET
In primul rand, welcome back :D Ca o perioada mare de timp nu puteam accesa blogu'...

N-ar trebui sa-ti fie teama ca te judeca lumea, indiferent de motivul pentru care ai putea fi judecata. Pentru ca e mai important sa fi tu insati, iar cel ce te judeca pentru ceea ce esti poate fi ignorat. Parerea lui oricum e nula.
cine
brontozaurel
cand
joi, 19 martie 2009 la 08:43:00 EET
in primul rand, multumesc :D

"cel ce te judeca pentru ceea ce esti poate fi ignorat" - lucrurile sunt mult mai complicate de atat... din pacate :(

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)