on the verge of extinction... again

on the phone with AC/DC...

Live from Budapest... Thank you, girl!

Nu ca s-ar fi inteles cine stie ce... dar tot a fost o senzatie fenomenala. Am inchis ochii si am incercat sa mi-i imaginez.

Poate vor veni si pe la noi candva. Pana atunci, am bilet pentru ziua a doua de B'ESTFEST cand vor veni Motorhead. Si, exceptand un neprevazut tragic, voi fi acolo... chiar in fata, la gard, asa cum am fost anul trecut la Whitesnake & Def Leppard.

    Edit:
  1. A se citi asta - sterg comentariile cu anonim, indiferent de continut.
  2. Sper sa ajung si la Manowar si la Santana, dar trebuie mai intai sa fac rost de bani pentru bilete.

3 pareri

cine
sorin
cand
luni, 23 martie 2009 la 22:40:00 EET
Mnoa, nu-mi vine sa cred ... Nu stiu cum sa spun mai bine ... ceva de genul ... creste inima in mine mai ceva ca roata carului cand e vorba de ACDC, mai ales daca ii agreata si partea cu Bon SCOTT, tare drag imi e, tare mult m-o ajutat pe mine, tare mai uzez boxele mele cu dragul de el ...
cine
Giulio
cand
luni, 23 martie 2009 la 22:56:00 EET
asa da preferinte muzicale :D rock on! \m/
cine
brontozaurel
cand
marți, 24 martie 2009 la 22:57:00 EET
@sorin: am observat :D si, dupa cum am mai zis, imi place la nebunie si cadoul muzical pe care mi l-ai oferit de ziua mea :D

@Giulio: multumesc :D

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)