on the verge of extinction... again

eul meu perfect

Nici nu mai tin minte cand a inceput totul. Eram destul de mica, in orice caz. Sa fi avut vreo 8 ani? Mica si proasta. Mica si urata. Mica si rea. Mica si nesimtita. Mica si neascultatoare. Mica si lenesa. Mica si pretentioasa. Mica si jegoasa.

Dar aveam vise. Multe. Nu pentru mine. Pentru o fata, care... eram tot eu, dar nu eram eu. As fi fost eu daca eu n-as fi fost asa defecta. Ea era perfecta insa. Nu era ca mine. Eu nu aveam dreptul sa visez. Eu eram un gunoi si nu puteam sa-mi imaginez ca voi trai si voi muri la fel. Asa suna viitorul meu pentru mine. Fara vise, fara sperante. Puteam sa visez doar pentru fata asta. Pentru ca ea era tot ceea ce eu nu eram.

Lucrurile s-au schimbat cand mediul s-a schimbat. Si dupa afirmatia asta deja nu mai sunt sigura daca voi publica pana la urma asta pe blog. Pentru ca noaptea trecuta am aflat ca unul din cei care m-au schimbat, dar cu care n-am mai tinut legatura de mult mai da din cand in cand pe aici. Cautat rapid prin arhiva de Y!M. "Daca as vrea sa fiu crud, ti-as spune unele lucruri care ti-ar distruge toata iluzia de fericire pe care o ai despre acei ani..." - asta a durut. Foarte tare. Mereu inghet cand mi se transmite un mesaj pozitiv. Pentru ca ma gandesc doar la faptul ca persoana respectiva doar isi bate joc de mine, ca de fapt ma dispretuieste.

Sau poate nu chiar mereu. Atunci am avut incredere. Si m-am simtit bine. Si am inceput sa visez pentru mine, nu pentru fata aceea perfecta. Lucrurile bune nu dureaza o eternitate. Asa ca au inceput sa altrneze momentele in care visam pentru mine si momentele in care visam pentru ea. Acum... mi-e teama. De atatea luni visez pentru mine. Cat va mai dura oare? How long before I watch in horror how it all crumbles under the gravity of reality?

8 pareri

cine
sabotor
cand
joi, 19 martie 2009 la 20:08:00 EET
Cred ca iti faci prea multe ganduri, prea multe griji. Just live the day....

Pe de alta parte, nu stiu exact situatia in care te aflii, asa ca s-ar putea sa gresesc...
cine
brontozaurel
cand
joi, 19 martie 2009 la 22:39:00 EET
heh... problema s-ar rezolva prin decapitare :)) n-as mai avea cap, n-as mai putea sa gandesc ;)
cine
Sabotor
cand
vineri, 20 martie 2009 la 17:47:00 EET
:) Nu in sensul ala. Ci sa mai ignori anumite lucruri.
cine
brontozaurel
cand
vineri, 20 martie 2009 la 22:37:00 EET
Nu stiu nici eu. Parca uneori merge. Parca alteori nu merge. Depinde de prea multe. Si reactionez diferit la situatii similare in momente diferite. Guess I don't have myself figured out...
cine
envi
cand
sâmbătă, 21 martie 2009 la 22:42:00 EET
mica si jegoasa ...

envi is fuckin' rolling on the floor!!!! welcome back, ca trag de tine de o luna si ceva...
cine
sorin
cand
luni, 23 martie 2009 la 07:51:00 EET
Cred ca depinde de tine sa stabilesti masura in care iti permiti sa te lasi afectata de astfel de lucruri. Chiar si cand cei dragi mie hotarasc ca eu voi fi trist, prin simplu fapt ca impart tristetea lor cu mine, ma straduiesc sa-i oblig sa impartim bucuriile mele. Ce incerc sa spun e faptul ca uneori imi pare benefic a fi egoist, egoist in sensul ca sunt si oameni ce nu merita a imparti cu ei, daca intentiile lor nu sunt bune, nu au ce imparti cu mine. Sper sa devii putin egoista, de fapt, sunt aproape sigur ca vei fi ceva mai egoista in momentul in care vei fi mult mai motivata sa aperi ceea ce iti este drag. Nu suna bine, dar face bine, tie si implicit celor dragi tie.
cine
brontozaurel
cand
marți, 24 martie 2009 la 23:58:00 EET
@envi: thanks... even though I won't be very active until May arrives...

cat despre partea cu mica si jegoasa... mereu ma voi simti mica, si pe tocuri de 12 cm care reusesc sa ma treaca de pragul de 1.75m... mereu ma voi simti jegoasa, indiferent de cate ori pe zi ma spal, indiferent de cat gel de dus, scrub & alte produse de curatare se duc pe piele mea. pentru ca nu conteaza ca mama e la brasov - prin ceea ce mi-a spus, e inca in mintea mea... si nu tace niciodata :(

@sorin: sunt egoista, dar in acelasi timp imi teama de acuzatii si asta ma face sa joc murdar, sa zic ca ei si sa fac ca mine. si pe de alta parte tot doare... ca oameni care nu imi datorau nimic au stiut sa se poarte mult mai frumos cu mine decat cei de acelasi sange :(
cine
sorin
cand
sâmbătă, 28 martie 2009 la 11:18:00 EET
@brontozaurel - imi pare ca-i normal sa avem cu toti parte de greseli, greselile vor veni si din partea noastra si dinspre cei care ne sunt dragi (infiderent de provenienta sanjelui celor dragi), ar fi tare usor sa spun din vorbe ce trebuie facut cu acele greseli, practica mi-o dat in schim de furca pe cand o fost vorba de greseli, dar timpul o rezolvat pana la urma totul(aici ar intra pentru mine cele greseli de-s facute din convingeri de bine). Apoi vine partea pentru cele facute constient, cu intelegerea sensului actiunilor si rezultatelor, aici am fost eu nerabdator sa ajung in pozitia din care sa-mi pot permite sa selectez, imi pare ca nu ar mai fi mult pana ajungi si tu acolo, nu cred ca am exprimat tare bine ce vreau sa spun ... si fara "sa zic ca ei si sa fac ca mine", cred ca as fi fost tare uracios acum.

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)