on the verge of extinction... again

the curious eye and the critical taste buds: let the easter sweets roll

Da, e vorba de ouale de ciocolata cu lichioruri/ creme de lichioruri pe care le observasem in oferta de la Penny. Si da, mi-au placut... cele cate 2 bomboane din fiecare din cele 7 sortimente pe care le-am incercat de marti pana acum.
Punga bomboane crema lichior de visine Punga bomboane crema sampanie Punga bomboane crema lichior de portocale
Bomboane creme lichior Punga bomboane crema rom Oua Derby cu lichioruri
Punga oua cu lichior de oua Punga oua cu brandy Punga oua cu Calvados

4 pareri

cine
MuMulica
cand
sâmbătă, 21 martie 2009 la 20:35:00 EET
Daca nu mananci bomboane JACK DANIELS... tot degeaba! :)
cine
sorin
cand
luni, 23 martie 2009 la 08:00:00 EET
De cand am vazut ciocolata la tine, am inceput sa cumpar ciocolata pentru jumatate si pici. Deocamdata insistam pe tot ce are caramel, eu am gasit poiana cu lamaie (tot imi pare prea dulce, cu o tenta de amarui, nicidecum acru, mdea, ata o fi pentru faptul ca beau 6-7 cafele pe zi cu minim doua pachete de tigari, fara zahar, si asa imi par dulci). Nu intram la profesionisti in materie de ciocolata, dar buchisim si cautam a diversifica. Am gasit in schim prajitura "albinita", e acrisoara si foarte putin dulce, nu-i foarte cremoasa si nici insiropata, vreau ciocolata "albinita" :)
PS. Am gasit combinatia turbata, scweppes cu poiana cu creama de lamaie, ii cel putin ciudata
cine
Florin
cand
luni, 23 martie 2009 la 12:47:00 EET
Nu toata lumea suporta bombonelele astea. Daca mananc o punga si ma opreste politia rutiera imi iasa alcoolemie mare :)
cine
brontozaurel
cand
marți, 24 martie 2009 la 23:33:00 EET
@MuMulica: am incercat :D in noiembrie :P sunt bune, dar am fost lenesa si n-am pus pana acum poze pe blog :)

@sorin: hehe, Poiana cu lamaie eu (care trec zero la consum de cafea/ tigari) o percep ca fiind cea mai reusita din tot ce au Poiana la momentul de fata :D de Schweppes m-am lasat de cand au scos sortimentul Clear Lemonade care mie imi placea mult de tot... poate ca e mai bine asa, pentru ca astfel am renuntat aproape total(*) la bauturile racoritoare din comert si ma multumesc cu apa, lapte, limonada, ciocolata calda...

(*) aproape total, pentru ca daca merg undeva si se servesc din astea, n-o sa fac eu pe sfanta, o sa beau si asa ceva... dar eu pentru mine nu imi mai cumpar de aproape 2 ani...

@Florin: asta doar in cazul celor cu lichior ;) cu cele care au doar crema cu aroma de lichior esti in siguranta, zic eu :)

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)