on the verge of extinction... again

Shyler

Sunt groaznic de timida uneori. Shyler scrie pe mine. Cine este Shyler? Personajul din poza de mai jos (luata de pe Toonarific). Da, dintr-un desen animat. Dink, the Little Dinosaur (Wikipedia info, Toonarific info), dupa mine unele din cele mai frumoase desene produse vreodata.

Shyler

Cat de timid poate fi Shyler? Pai...

14 pareri

cine
sorin
cand
sâmbătă, 7 februarie 2009 la 21:55:00 EET
Sunt sigur ca vei invinge timiditatea cand vei avea pentru ce. Multam, mi-ai dat tema de casa, trebuie sa fac rost de desenul animat (piciul meu e incantat) si, sa hotarasca daca-l traduc eu pentru el sau il va viziona asa ... pana invata engleza. Shyler imi pare nepermis de dragut, si timiditatea face ca el sa fie si mai drgut, daca te asemeni cu micutul ii bai mare ... cred ca multa lume va face tot posibilul sa-ti atraga atentia. M-am cracanat de ras la faza cu broasca testoasa, pentru a doua oara m-am simtit astazi in pozitia broscoiului cu par alb, doar ca noi dupa ce "saream in apa", tot nu indrazneam a vorbi. Noah, multumesc, am primit si portia de ras si portia de copil in acelasi timp.
cine
brontozaurel
cand
sâmbătă, 7 februarie 2009 la 22:10:00 EET
1 Am eu toate episoadele. Pot sa le urc pe un site de file sharing.

2 Pe mine desenele m-au ajutat foarte mult cu engleza ;)

3 Am eu un motiv sa ma gandesc la aspectul asta (timiditate) zilele astea, but I'm too shy to even talk about it here
cine
sorin
cand
sâmbătă, 7 februarie 2009 la 22:51:00 EET
@brontozaurel - 1. multumesc frumos, am gasit deja :)
2. Imi e ciuda de nu mai pot pentru titrarea desenelor pe CN, sper ca se va uita si ca-l vor ajuta
3. Daca, crezi ca pot sa ajut cat de putintel, chiar si cu un simplu sfat, jumatatea mea mai buna e experta in asa ceva, si-mi solicit si eu neuronul cat e in stare sa duca, doar sa-mi dai de veste si ne punem neuronii la munca si eventual cunostiintele de tatici, famelioni, fosti adolescenti inca - copii, workar pe parte de service computere, constuctor, farmacist si multe altele
cine
envi
cand
duminică, 8 februarie 2009 la 09:59:00 EET
imi aduc aminte ca desenul asta animat era intre 11:30 si 11:55 pe vremea cand eram eu in gimnaziu, orele mele incepand in fiecare zi de la 12:00 :) iti dai seama ca innebuneam de ciuda ca plecam cu 7-10 minute inainte sa se termine. damn, that takez me waaaaahahahay back!
cine
brontozaurel
cand
duminică, 8 februarie 2009 la 18:00:00 EET
@sorin: thanks, but I usually prefer being on my own ;) & these days more than ever.

@envi: o, da, imi dau seama ;)) eu am intarziat la mate pentru Scooby... and I loooved maths :P
cine
krossfire
cand
duminică, 8 februarie 2009 la 21:38:00 EET
The Land Before TIme ?
cine
brontozaurel
cand
duminică, 8 februarie 2009 la 21:42:00 EET
as in inspired by? it came out 1 year after the 1st LBT movie.
cine
Anonymous
cand
luni, 9 februarie 2009 la 19:33:00 EET
Tu tot timpul esti pe messenger. Chiar si invisible. Nu ai o viata sociala? Traiesti in lumea virtuala?
cine
brontozaurel
cand
luni, 9 februarie 2009 la 19:43:00 EET
tu de ce nu stii sa te semnezi? si de ce nu m-ai intrebat asta pe messenger daca tot zici ca stau mereu?

ca raspuns:
- nu stau tot timpul pe messenger, chiar daca o fi deschis el saracul destul... ummm, 15 ore/zi?
- pe invisible nu stau.. decat daca se deconecteaza si apoi intra iar automat pe invisible fara ca eu sa imi dau seama.
- nu, n-am o viata sociala si n-am avut niciodata, mi-e frica de oameni, ca ma papa.
- nu traiesc in lumea virtuala, traiesc in pat. lamurit?
cine
Anonymous
cand
luni, 9 februarie 2009 la 20:31:00 EET
mai vorbim si pe mess, dar nu vroiam acum sa te superi pe mine ca iti pun intrebarea asta. prefer sa raman anonim :D. altfel nu mai vorbesti cu mine pe mess.

Ce te-am intrebat a fost o curiozitate.
cine
brontozaurel
cand
luni, 9 februarie 2009 la 20:40:00 EET
thx. ai ignore.
cine
Anonymous
cand
luni, 9 februarie 2009 la 20:46:00 EET
nu stii cine sunt si nu am de gand sa-ti spun. :P

ce o sa faci? ignori toata lista ta?
cine
Anonymous
cand
luni, 9 februarie 2009 la 20:53:00 EET
poate vorbim pe mess mai tarziu...sau poate nu. :D
cine
brontozaurel
cand
luni, 9 februarie 2009 la 20:54:00 EET
not a chance

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)