on the verge of extinction... again

totul este mereu perfect...

... in visele mele.

Ma tot gandeam la comentariul pe care l-am lasat aici. Prefer sa visez cu ochii deschisi la "ce-ar fi fost daca" as fi facut ceva si nu sa actionez (chiar sa fac acel ceva). Pentru ca de fiecare data cand chiar ma decid sa fac ceva... iese prost. Nu, niciodata nu iese bine. Si ma simt apoi groaznic de vinovata. Si plang pana ma ustura ochii si imi doresc sa nu ma fi nascut niciodata. Parca am un talent fenomenal de a distruge totul in jurul meu.

Nu regret lucrurile pe care nu le-am facut. Pentru ca pot visa mereu cu ochii deschisi la "ce-ar fi fost daca". Si visele mele sunt intotdeauna frumoase. Daca insa fac ceva, ajung sa ma confrunt cu o realitate urata. Si nu (mai) suport asta. Pana la un anumit punct, parca n-am avut nici o ocazie sa o dau in bara. Dar apoi nimic n-a mai mers bine. Si mi-e scarba de mine. Nu mai vreau sa fac nimic. Vreau doar sa visez... la cum ar fi fost lumea daca n-as fi existat.

Nu mai vreau sa dezamagesc lumea. Nu mai vreau sa ma dezamagesc pe mine in primul rand. Nu mai vreau sa simt disperarea. E starea aia cand ma agat de tocul usii si incerc sa-mi infig ghearele in lemn, cand strang piciorul mesei de parca de asta ar depinde viata mea, cand imi apas obrajii pe usa frigiderului, cand imi musc buzele pana la sange.

Mi-e scarba de mine.

6 pareri

cine
1307
cand
marți, 20 ianuarie 2009 la 20:40:00 EET
hai ma nu spune d'astea :(
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 21 ianuarie 2009 la 06:37:00 EET
asta pot. dar nu pot sa nu le simt.
cine
Thomas Moon
cand
vineri, 23 ianuarie 2009 la 08:35:00 EET
Cand veneam de la scoala, clasele I - IV si eu imi imaginam ca zbor. Veneam pe jos si gandurile, visele imi zburau in toate colturile lumii... Si era frumos. Mult mai frumos decat viata unui copil stangaci, care nu reusea sa scrie nici un cuvant cu mana dreapta si nu era ca ceilalti...
Apoi a venit lupta... Lupta cu viata. Si s-a format un mic mecanism ce repeta over and over and over and over: nu sunt fraierul nimanui, sunt puternic, voi reusi. :)
Si apoi am reusit (most of the times).

Thomas
cine
brontozaurel
cand
vineri, 23 ianuarie 2009 la 16:32:00 EET
i only get disappointed :| and if i get disappointed, i'll get self-destructive
cine
Anonymous
cand
marți, 27 ianuarie 2009 la 21:32:00 EET
Nu te gandi la cum ar fi fost lumea daca tu nu ai fi existat. Gandeste-te ce ar fi facut parintii tai daca nu te-ar fi avut pe tine, persoanlele din jurul tau....Tu ai o influenta asupra fiecaruia. Sunt oameni care te iubesc, oameni care depin de tine. Nu trebuie sa-ti doresti asta niciodata.

Am vazut un film odata cu o persoana care si-a dorit sa nu fi existat niciodata. Un inger i-a aratat cum ar fi fost lumea lui daca el nu ar fi existat.Si atunci a vazut ce influenta avea asupra celor din jurul lui. Toata dragostea, prietenia, ajutorul lui era ceva de nepretuit.
cine
brontozaurel
cand
miercuri, 28 ianuarie 2009 la 22:30:00 EET
"Nu trebuie" n-a contat vreodata pentru mine

Si mama spunea ca nimeni n-ar putea sa suporte un animal ca mine...

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)