on the verge of extinction... again

acum stiu

... de ce se zice ca e usor sa ai un blog pe care sa nu pui decat poze, clipuri, bancuri.

Pentru ca este intr-adevar usor!!! Ia foarte putin timp. Am constatat asta cu ghepardul de ieri. 2-3 minute in comparatie cu multele ore ca sa scriu astea...

Si nu, n-o sa pun doar poze de acum incolo, dar inca sunt extrem de incantata de noul meu desktop. Iar dugy invita lumea sa urle la luna. Asa ca azi e ziua lupului. Pozele de mai jos reprezinta, in ordine de la stanga la dreapta, fostul meu desktop, actualul si inca o imagine cu un lup. Toate 3 luate de pe National Geographic (1, 2, 3). Toate trei facute de acelasi individ. Genial omul, nu?

Gray Wolf in the Snow Endangered - Mexican Gray Wolf (Canis lupus baileyi) Gray Wolf Standing in the Snow

5 pareri

cine
Thomas Moon
cand
duminică, 11 ianuarie 2009 la 01:59:00 EET
Superbe poze. Dar, sa nu ne lasi fara comentarii si fara intamplari, ca ala nu e un adevarat blog (parerea mea). E doar un mediu in car epui poze si muzica, e cu totul altceva :).
Am fost la Paltinis (de Sibiu) si cineva imi povestea ca drumul e plin de animalute salbatice: lupi, vulpite, iepuri. N-am vazut nika, asa ca e fain sa vad un lupishor macar pe blogul tau.

Thomas
cine
dugy
cand
duminică, 11 ianuarie 2009 la 16:39:00 EET
Dupa cum ti-am promis o sa "vanez" niste lupi si o sa ii fotografiez pentru tine :)
cine
brontozaurel
cand
duminică, 11 ianuarie 2009 la 16:43:00 EET
@Thomas: sper si eu sa incep sa scriu cu adevarat ceva, nu ca in ultima saptamana...

@dugy: dupa cum ti-am zis... stay safe
cine
envi
cand
luni, 12 ianuarie 2009 la 05:17:00 EET
ha, vazand pozele astea si mentionand ca tu le-ai avut ca si desktop, mi-am adus aminte de o chestie hilara de tot: eu am desktopul negru, negru complet cu nimic in plus. il stiu ca si negru deci orice schimbare freaks me out. eh, intr-o zi, plec la o petrecere. seara, frate-miu isi vede de treaba la calculator si, probabil ca sa-mi scoata peri albi, altfel nu inteleg, imi pune pe desktop o imagine cu niste efecte 3d cu un grizzly care vine spre tine, cum te uiti la el.

eu, bineinteles petrecaret, ma intorc afumat binisor de acolo. calculatorul meu sta deschis tot timpul deci, in loc sa ma bag in pat sa-mi vad de after-hours-urile unei baute sanatoase, misc din mouse sa vad ce mai e pe net. in timp ce mi se aprindea ecranul, ma uit inspre un alt punct iar cand ma intorc la sticla, aproape ca literalmente m-am scapat cu de toate in pantaloni!!! am crezut ca innebunesc, aproape ca am cazut si de pe scaun.

asa ca, lupii tai, hmmm... :)
cine
brontozaurel
cand
luni, 12 ianuarie 2009 la 05:27:00 EET
asta e tare de tot =))

Da-ti si tu cu parerea!

Mai jos se pot scrie tampenii. Nu mai mari ca alea de mai sus...
Insa inainte de orice altceva, vezi cum se comenteaza: indrumar tehnic si reguli!
HTML acceptat: <b>, <i>, <a href=""> (fara alte atribute)